05/2004

Press

Spis treści:

Śmieszne fakty

Rozmowa z Krzysztofem Piaseckim, współtwórcą zdjętego z anteny TVN–u programu „Ale plama”.

Praprawo prasowe

Uchwalone 20 lat temu prawo prasowe wymaga zmian, ale bardziej palą się do tego politycy niż dziennikarze.

Metodyk

Rozmowa z Janem Dworakiem, prezesem Telewizji Polskiej SA.

Plastry i bandaże

Obyś miał z „Press” do czynienia – czyli czego nam nigdy nie zapomną.

Zadyszka

Ostatnio na wizerunku Hachette Filipacchi Polska zaważyły: słaby wynik „Marie Claire" i zawieszenie „Maxima”. Czy powiedzie się ryzykowna strategia nowego szefa?

Pierś niezgody

Incydent z odsłoniętą piersią Janet Jackson wywołał w USA spór o to, co wolno pokazywać i mówić w mediach elektronicznych.

Erłopejczycy

Autorka audycji „Dzieci wiedzą lepiej” z Trójki pisze o swoich sposobach na pracę z maluchami.

Dziennikarstwo limitowane

Wydawcy są tak oszczędni, że przy redukcjach nie korzystają z usług firm specjalizujących się w zmniejszaniu kosztów.

Telewizyjne przyczepki

TVN Siedem i TV 4 biją rekordy pod względem nasycenia blokami reklamowymi, a klienci dzięki nim obniżają koszty kampanii.

Słupki są nieważne

Tomasz Smokowski z Canal Plus odsłania kulisy najważniejszego programu o piłce nożnej w polskich mediach.

Na bocznym torze

Czy Krystyna Kaszuba jest twórcą jednego sukcesu?

Serwer TV

Rozmowa z prof. Bohdanem Jungiem o supermediach przyszłości.

Cyfrowe tytuły

ePaper to kolejny etap prezentacji gazety w mediach elektronicznych.

Pisanie wspomagane

Dziennikarskie blogi mogą służyć zarówno do zbierania informacji do tekstu, jak i do jego promowania.

PR-makulatura

Krótki poradnik złego PR-owca, czyli jak pisać informacje prasowe, by wylądowały w koszu.

Ideał na bruku

Kampania PR, która miała ustrzec Marthę Stewart przed skutkami skandalu, kosztowała ją 200–400 tys. dolarów miesięcznie.

Bunt komercyjny

Młodzież nie lubi, gdy się ją małpuje. Jak więc mówić w reklamach jej własnym językiem?

Maszyna ruszyła

Po pierwszej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy opinie branży są pozytywne, choć sami organizatorzy zauważają potrzebę wprowadzenia zmian.

Samochwały

Poczytne i niezależne gazety lokalne muszą walczyć o reklamy – do gazet samorządowych reklamodawcy przychodzą sami. Często przysyła ich władza.

Autokreacja

Dealerzy samochodowi są przekonani o wpływie reklamy na sprzedaż.

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.