Wydanie: PRESS 05/2004
Zadyszka
Ostatnio na wizerunku Hachette Filipacchi Polska zaważyły: słaby wynik „Marie Claire" i zawieszenie „Maxima”. Czy powiedzie się ryzykowna strategia nowego szefa?
Po dziesięciu latach obecności na rynku wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska przeprowadza zmiany w strategii wydawniczej – m.in. w polityce reklamowej i promocyjnej – oraz zapowiada inwestycje w nowe projekty. Guillaume Devoud, który jesienią 2003 roku został nowym szefem HFP, ma poprawić sytuację finansową koncernu i jego pozycję na polskim rynku wydawniczym. Zastąpił Jana Dybczyńskiego, który odchodząc w sierpniu 2003 roku, wyjaśniał: „Od kilku miesięcy pomiędzy mną a dyrekcją międzynarodową Hachette narastały różnice dotyczące dalszej strategii Hachette Filipacchi w Polsce. Nie udało mi się obronić mojej wizji”. Devoud realizuje własną koncepcję od siedmiu miesięcy, lecz na poprawę sytuacji trzeba będzie poczekać. Na razie tytułom HFP idzie gorzej niż konkurencji.
Anna Nalewajk
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter