Wydanie: PRESS 05/2004
Pisanie wspomagane
Dziennikarskie blogi mogą służyć zarówno do zbierania informacji do tekstu, jak i do jego promowania.
Bliski kontakt z czytelnikami, nowe tematy, konsultacje ze specjalistami wdanej dziedzinie – to tylko niektóre korzyści płynące z posiadania własnego webloga (popularna nazwa: blogi). Dzięki niemu można nawet – co udowodnił Christopher Allbritton, były reporter AP i „New York Daily News” – zdobyć pieniądze na reporterskie wyprawy.
Blogi to internetowe dzienniki. Tworzą je ułożone chronologicznie notki, do których czytelnicy mogą dodać komentarze. Większość to osobiste pamiętniki. Są też jednak blogi specjalistyczne, będące cennym źródłem informacji o wszystkim, co się dzieje w danej dziedzinie.
Dorota Gut
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter