Wydanie: PRESS 05/2004

Pisanie wspomagane

Dziennikarskie blogi mogą służyć zarówno do zbierania informacji do tekstu, jak i do jego promowania.

Bliski kontakt z czytelnikami, nowe tematy, konsultacje ze specjalistami wdanej dziedzinie – to tylko niektóre korzyści płynące z posiadania własnego webloga (popularna nazwa: blogi). Dzięki niemu można nawet – co udowodnił Christopher Allbritton, były reporter AP i „New York Daily News” – zdobyć pieniądze na reporterskie wyprawy.

Blogi to internetowe dzienniki. Tworzą je ułożone chronologicznie notki, do których czytelnicy mogą dodać komentarze. Większość to osobiste pamiętniki. Są też jednak blogi specjalistyczne, będące cennym źródłem informacji o wszystkim, co się dzieje w danej dziedzinie.

Dorota Gut

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.