Wydanie: PRESS 05/2004
Maszyna ruszyła
Po pierwszej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy opinie branży są pozytywne, choć sami organizatorzy zauważają potrzebę wprowadzenia zmian.
– Konkurs Klubu Twórców Reklamy już po pierwszej edycji stał się imprezą całej naszej branży i prawdopodobnie na stałe wejdzie do kalendarium imprez – ocenia Jacek Szulecki, dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi. Darek Zatorski, dyrektor kreatywny Leo Burnett, dodaje, że klub musi dołożyć starań, by następnym razem zgłoszono więcej prac w kategoriach: warsztat, design i nowe media. – Żeby konkurs rzeczywiście objął wszystkie firmy i specjalistów tworzących reklamy, także np. firmy produkcyjne, reżyserów i grafików – mówi Zatorski.
Małgorzata Zgutka
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter