Wydanie: PRESS 05/2004

Maszyna ruszyła

Po pierwszej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy opinie branży są pozytywne, choć sami organizatorzy zauważają potrzebę wprowadzenia zmian.

– Konkurs Klubu Twórców Reklamy już po pierwszej edycji stał się imprezą całej naszej branży i prawdopodobnie na stałe wejdzie do kalendarium imprez – ocenia Jacek Szulecki, dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi. Darek Zatorski, dyrektor kreatywny Leo Burnett, dodaje, że klub musi dołożyć starań, by następnym razem zgłoszono więcej prac w kategoriach: warsztat, design i nowe media. – Żeby konkurs rzeczywiście objął wszystkie firmy i specjalistów tworzących reklamy, także np. firmy produkcyjne, reżyserów i grafików – mówi Zatorski.

Małgorzata Zgutka

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.