Wydanie: PRESS 05/2004

Bunt komercyjny

Młodzież nie lubi, gdy się ją małpuje. Jak więc mówić w reklamach jej własnym językiem?

Frugo walczy ze ściemą: ogłasza manifest do obalenia kłamstwa popkultury i tworzy Radykalną Inicjatywę Frugo. Heyah obiecuje usługi „Bez ściemy”. Odważna strategia reklamowa skierowana do młodzieży to wyzwanie dla wytrawnych graczy – błąd kosztuje tu więcej niż w przypadku grzecznej reklamy. Jednak umiejętna kampania oparta na buncie, trafiająca w gusta młodego odbiorcy, jest najlepszym sposobem, aby zostać zauważonym. Dlatego czasem warto spróbować – pamiętając jednak o paru niebezpieczeństwach.

Małgorzata Zgutka

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.