Wydanie: PRESS 05/2004
Bunt komercyjny
Młodzież nie lubi, gdy się ją małpuje. Jak więc mówić w reklamach jej własnym językiem?
Frugo walczy ze ściemą: ogłasza manifest do obalenia kłamstwa popkultury i tworzy Radykalną Inicjatywę Frugo. Heyah obiecuje usługi „Bez ściemy”. Odważna strategia reklamowa skierowana do młodzieży to wyzwanie dla wytrawnych graczy – błąd kosztuje tu więcej niż w przypadku grzecznej reklamy. Jednak umiejętna kampania oparta na buncie, trafiająca w gusta młodego odbiorcy, jest najlepszym sposobem, aby zostać zauważonym. Dlatego czasem warto spróbować – pamiętając jednak o paru niebezpieczeństwach.
Małgorzata Zgutka
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter