Wydanie: PRESS 05/2004

PR-makulatura

Krótki poradnik złego PR-owca, czyli jak pisać informacje prasowe, by wylądowały w koszu.

Czasami zazdroszczę dziennikarzom piszącym o bieżących wydarzeniach lokalnych – bo nie muszą korzystać z informacji PR tak często, jak np. dziennikarze z prasy fachowej. Coraz rzadziej bowiem przygotowane przez PR-owców komunikaty dla mediów zawierają potrzebne informacje, coraz częściej trzeba się natomiast przedzierać przez tony pseudoliteratury.

Renata Gluza

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.