Wydanie: PRESS 05/2004
Ideał na bruku
Kampania PR, która miała ustrzec Marthę Stewart przed skutkami skandalu, kosztowała ją 200–400 tys. dolarów miesięcznie.
Martha Stewart, amerykańska królowa designu i lifestyle’u, przeszła w życiu wiele udanych przeobrażeń: z Marthy Kostyry (jej matka urodziła się w Polsce), jednej z sześciorga rodzeństwa, córki imigrantów z Nutley w stanie New Jersey, w Marthę Stewart modelkę, maklera giełdowego, założycielkę i dyrektora wykonawczego własnej firmy Martha Stewart Living Omnimedia Inc. Żadne z nich nie było jednak tak trudne jak to, które czeka ją obecnie, po uznaniu jej winną zmowy, utrudniania śledztwa i składania fałszywych zeznań. Aby zachować firmę, w której posiada większość akcji i której sukces został zbudowany na jej publicznym wizerunku, Stewart powinna bowiem stać się osobą anonimową. Tyle że wtedy troskliwie budowany przez lata znak firmowy straci na wartości.
Tadeusz Zachurski
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter