Wydanie: PRESS 05/2004

Autokreacja

Dealerzy samochodowi są przekonani o wpływie reklamy na sprzedaż.

W ostatnich miesiącach wzrosła w Polsce sprzedaż samochodów. W pierwszym kwartale br. sprzedano 98 345 nowych aut – o 22,5 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. (dane Samar). Czy miały na to wpływ reklamy? Dealerzy samochodowi są zdania, że tak.

Marcin Bobiński

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.