Wydanie: PRESS 03-04/2024
Więcej niż zero
Krzysztof Stanowski po czterech latach łowienia śledzi dostrzegł, że w morzu YouTube’a można zarzucić sieci na grubsze ryby. Porzucił wiosło w łódce Kanał Sportowy, zbudował kuter – Kanał Zero, skrzyknął załogę i wypłynął z zatoki
Chcemy być kamieniem w bucie mediów mainstreamowych. A potem głazem, o który ktoś sobie rozwali głowę. Po raz pierwszy mam uczucie, że naprawdę mogę coś zmienić. Media na pewno nie puszczą mi tego płazem. Będą szkalować, szukać haków, abym się wywrócił” – oświadczył buńczucznie Krzysztof Stanowski w programie otwierającym jego najnowszy projekt medialny.
KUMPEL OD PIWA
Prolog do Kanału Zero został nadany 1 lutego o godz. 20. Nie przypadkiem bohaterem live’a trwającego cztery i pół godziny był sam Stanowski – miał formę wywiadu z nim, pytania zadawał Przemysław Rudzki, z którym znają się od ponad 20 lat, kiedy zaczynali w „Przeglądzie Sportowym”. W tej bezpiecznej formule Stanowski mógł przedstawić się nowym widzom i przypomnieć wiernym fanom. Ci tłumnie przeszli za nim z Kanału Sportowego, z którym pożegnał się jesienią 2023 roku. Wywiad utrwalał jego wizerunek: twórcy internetowego stojącego po stronie widzów, który choć zarabia duże pieniądze, to nie epatuje bogactwem, ale broń Boże nie jest też skąpy. Przekonywał, że nie jest bufonem, tylko facetem zuchwałym, bezpośrednim w mówieniu prawdy, logicznym i bezlitosnym w krytyce. Kumplem, z którym chce się pójść na piwo.
– Krzysztof Stanowski jest doskonałym dziennikarzem internetowym, ale jeszcze lepszym dyrygentem emocji, potrafi budzić w mediach społecznościowych zainteresowanie swoimi materiałami, podgrzewać atmosferę wokół nich. Armia jego fanów jest gotowa bronić wszystkiego czego się dotknie – zauważa Michał Marszał, twórca profili w mediach społecznościowych „Tygodnika NIE”.
Grzegorz Kopacz
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter