Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 11-12/2022

Jeden z najlepszych

Znany dziennikarz BBC okazał się oszustem, a stacja go przez lata chroniła. Teraz za to płaci

Takie rekordy oglądalności zdarzają się rzadko: relację BBC z pogrzebu królowej Elżbiety II przez co najmniej trzy minuty oglądało 32,5 mln widzów. Najwięcej, bo 22,4 mln, przyklejonych było do telewizorów, gdy kondukt żałobny zmierzał w kierunku Opactwa Westminsterskiego. To dla brytyjskiego nadawcy publicznego najlepszy wynik od sierpnia 2012 roku, gdy odbywała się ceremonia zamknięcia igrzysk olimpijskich w Londynie. Podobną, niemal 23-milionową widownię, przyciągnął do BBC pogrzeb księżnej Diany w 1997 roku oraz jej słynny wywiad z dziennikarzem stacji Martinem Bashirem. 20 listopada 1995 roku na oczach milionów widzów Lady Di przyznała się do bulimii, samookaleczania i romansu z wojskowym Jamesem Hewittem. Przez długie 54 minuty księżna prała rodzinne brudy, mówiła o romansie męża z Camillą (stąd słynny cytat: „W tym małżeństwie było nas troje, więc było trochę tłoczno”) i przekonywała, że Karol III nie nadaje się do bycia królem. Na sprzedaży licencji na emisję tego wywiadu – jedynego udzielonego przez Dianę stacji telewizyjnej – BBC zgarnęła 1,4 mln funtów. Tylko że to pieniądze w całości zarobione na oszustwie.

Marta Zdzieborska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.