Wydanie: PRESS 03-04/2020
Nie chciałem być kierowcą walca
Z Piotrem Morkowskim, przewodniczącym rady nadzorczej Brand New Galaxy, rozmawia Agata Małkowska-Szozda.
Możesz już teraz powiedzieć prawdę o swoim odwołaniu ze stanowiska szefa Saatchi & Saatchi /Interactive Solutions przed trzema laty?
Pewne wartości wyznaję dogmatycznie, w bardzo wielu zagadnieniach nie idę na kompromisy, na przykład w kwestiach tego, jak się zarządza biznesem, jak się go buduje. Tak przez lata budowałem swoją firmę Interactive Solutions, tak przez jakiś czas, gdy ją sprzedałem, udawało nam się budować Saatchi & Saatchi IS. Przez dłuższy czas zarówno ja, jak i moi przełożeni w Saatchi & Saatchi mieliśmy wspólne wizje, ale po pewnym czasie te wizje się rozjechały.
Chcesz powiedzieć, że poszło o wizję, a nie o pieniądze?
W tym właśnie problem, że perspektywa rynku sprowadza się wyłącznie do pieniędzy. A prawda jest taka, że są pewne rzeczy, na które jako menedżer można się zgadzać, ale są też takie, na które nie. Pewne rzeczy można firmować swoim nazwiskiem, a innych nie. W pewnym momencie zrezygnowałem. Sam złożyłem wypowiedzenie, dużo wcześniej, zanim informacja prasowa poszła w świat.
Zatem dlaczego komunikat zawierał informację, że zostałeś odwołany? I nigdy nawet nie próbowałeś tego korygować?
Bo faktycznie zostałem odwołany ze stanowiska prezesa, ale rezygnację z pracy złożyłem sam. Nie ma nic dziwnego w tym, że firma, dbając o swój wizerunek, tak podała.
Agata Małkowska-Szozda
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter