Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2022

COCOSOUND STUDIO

NATALIA MIROWSKA 1/2 & sound producer

ADRES, KONTAKT

+48 725 375 057
[email protected]
www.cocosound.pl

ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY

Natalia Mirowska – 1/2 & sound producer
Mateusz Kulczycki – 1/2 & sound engineer

ROK POWSTANIA: 2021

WYBRANE KAMPANIE 2021:

1. Uber „Love story” i „That day”, spoty radiowe, Agencja: Gong

2. UNICEF, spoty wizerunkowe (TV, internet) z ambasadorami Arturem Żmijewskim, Piotrem Polkiem, Maciejem Orłosiem. Produkcja: Joho

3. Galeco, „Bez cienia wątpliwości”, spot reklamowy (internet) z siatkarzem Wilfredo Leonem. Produkcja: Joho

4. Polska Izba Ubezpieczeń, „Czego się boisz?”, seria spotów animowanych (internet). Agencja: hi agencja

Press

MATEUSZ KULCZYCKI 1/2 & sound engineer

KRÓTKO O FIRMIE

Cocosound to studio nagrań i postprodukcji dźwięku specjalizujące się w produkcjach reklamowych (telewizja, radio, internet), programach telewizyjnych, słuchowiskach i innych formach audio i audiowizualnych. W ofercie mamy udźwiękowienie, postprodukcję materiałów z planu, przygotowanie indywidualnych kompozycji muzycznych, a także organizację nagrań lektorskich we współpracy z najlepszymi aktorami głosowymi w Polsce.

ZASOBY WŁASNE

W codziennej pracy wykorzystujemy sprzęt najwyższej jakości, takich marek jak AKG, APS, Neumann, Zoom, Fender itp. Ponadto posiadamy profesjonalny software, pozwalający na postprodukcję wymagających setek z planu oraz miks i mastering materiału (DAW Protools, Pakiet Izotope RX oraz pluginy m.in. takich firm jak Waves, Exponential Audio, D16), imponującą bazę efektów dźwiękowych (m.in. BBC, Prosound Effect) i własnych kompozycji muzycznych oraz bank głosów – polskich i zagranicznych lektorów i wokalistów.

ZAUFALI NAM

•  Alfa Romeo
•  Johnson & Johnson
•  Lotos
•  mBank
•  Netflix
•  TVN Grupa
•  Discovery
•  Uber
•  UNICEF
•  Żywiec

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE (NP. TELEDYSKI, FABUŁY, SERIALE)

1. „Rośliny dla zielonych” (2021) – postprodukcja dźwięku w lifestylowym programie telewizyjnym dla TVN Style. Dom produkcyjny: Affinity Cine

2. „Nic do zgłoszenia” (2021) – postprodukcja dźwięku w programie telewizyjnym dla Discovery Channel, TTV. Dom produkcyjny: Affinity Cine

3. „Border Control: Poland” (2021) – brytyjska wersja programu „Nic do zgłoszenia”. Dom produkcyjny: Affinity Cine

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z OSTATNICH DWÓCH LAT (2020–2021)

Press

TYTUŁ: „NICORETTE”
KLIENT: JOHNSON & JOHNSON

Nagrania lektorskie i wokalne oraz sound design w serii spotów reklamowych marki Nicorette – lidera rynku środków wspomagających rzucanie palenia. Kampania została zrealizowana we współpracy z terapeutą uzależnień, a w charakterze aktorów do produkcji zostali zaproszeni bohaterowie, którym rzeczywiście udało się pokonać nałóg z pomocą Nicorette. Naszym zadaniem było tak poprowadzić nagrania z ich udziałem, aby osiągnąć jak najbardziej profesjonalny efekt, mimo że w dużej mierze debiutowali przed mikrofonem. Ponadto przygotowaliśmy bogate udźwiękowienie i wykonaliśmy postprodukcję materiałów dźwiękowych z planu.

Za strategię i kreację odpowiadała Maria Kusztal (hi agencja), za obsługę klienta i zarządzanie projektem Maciej Sitek (hi agencja), za reżyserię Michał Bolland. Producent: Paweł Wieczorkowski. DoP: Cezary Stolecki. Osoby odpowiedzialne za realizację kampanii ze strony klienta: Marta Szpala, Katarzyna Oleszczyk, Patrycja Kuczera, Halina Oryl (Johnson & Johnson). Postprodukcję obrazu zrealizował Coloroffon Film.

Kampania została zrealizowana w 100 proc. w digitalu, dotarła do 13 mln użytkowników. Projekt otrzymał nominację do Effie (2021) i Golden Arrow (2021).

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.