COCOSOUND STUDIO

NATALIA MIROWSKA 1/2 & sound producer
ADRES, KONTAKT
+48 725 375 057
[email protected]
www.cocosound.pl
ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY
Natalia Mirowska – 1/2 & sound producer
Mateusz Kulczycki – 1/2 & sound engineer
ROK POWSTANIA: 2021
WYBRANE KAMPANIE 2021:
1. Uber „Love story” i „That day”, spoty radiowe, Agencja: Gong
2. UNICEF, spoty wizerunkowe (TV, internet) z ambasadorami Arturem Żmijewskim, Piotrem Polkiem, Maciejem Orłosiem. Produkcja: Joho
3. Galeco, „Bez cienia wątpliwości”, spot reklamowy (internet) z siatkarzem Wilfredo Leonem. Produkcja: Joho
4. Polska Izba Ubezpieczeń, „Czego się boisz?”, seria spotów animowanych (internet). Agencja: hi agencja

MATEUSZ KULCZYCKI 1/2 & sound engineer
KRÓTKO O FIRMIE
Cocosound to studio nagrań i postprodukcji dźwięku specjalizujące się w produkcjach reklamowych (telewizja, radio, internet), programach telewizyjnych, słuchowiskach i innych formach audio i audiowizualnych. W ofercie mamy udźwiękowienie, postprodukcję materiałów z planu, przygotowanie indywidualnych kompozycji muzycznych, a także organizację nagrań lektorskich we współpracy z najlepszymi aktorami głosowymi w Polsce.
ZASOBY WŁASNE
W codziennej pracy wykorzystujemy sprzęt najwyższej jakości, takich marek jak AKG, APS, Neumann, Zoom, Fender itp. Ponadto posiadamy profesjonalny software, pozwalający na postprodukcję wymagających setek z planu oraz miks i mastering materiału (DAW Protools, Pakiet Izotope RX oraz pluginy m.in. takich firm jak Waves, Exponential Audio, D16), imponującą bazę efektów dźwiękowych (m.in. BBC, Prosound Effect) i własnych kompozycji muzycznych oraz bank głosów – polskich i zagranicznych lektorów i wokalistów.
ZAUFALI NAM
• Alfa Romeo
• Johnson & Johnson
• Lotos
• mBank
• Netflix
• TVN Grupa
• Discovery
• Uber
• UNICEF
• Żywiec
PRODUKCJE POZAREKLAMOWE (NP. TELEDYSKI, FABUŁY, SERIALE)
1. „Rośliny dla zielonych” (2021) – postprodukcja dźwięku w lifestylowym programie telewizyjnym dla TVN Style. Dom produkcyjny: Affinity Cine
2. „Nic do zgłoszenia” (2021) – postprodukcja dźwięku w programie telewizyjnym dla Discovery Channel, TTV. Dom produkcyjny: Affinity Cine
3. „Border Control: Poland” (2021) – brytyjska wersja programu „Nic do zgłoszenia”. Dom produkcyjny: Affinity Cine
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z OSTATNICH DWÓCH LAT (2020–2021)

TYTUŁ: „NICORETTE”
KLIENT: JOHNSON & JOHNSON
Nagrania lektorskie i wokalne oraz sound design w serii spotów reklamowych marki Nicorette – lidera rynku środków wspomagających rzucanie palenia. Kampania została zrealizowana we współpracy z terapeutą uzależnień, a w charakterze aktorów do produkcji zostali zaproszeni bohaterowie, którym rzeczywiście udało się pokonać nałóg z pomocą Nicorette. Naszym zadaniem było tak poprowadzić nagrania z ich udziałem, aby osiągnąć jak najbardziej profesjonalny efekt, mimo że w dużej mierze debiutowali przed mikrofonem. Ponadto przygotowaliśmy bogate udźwiękowienie i wykonaliśmy postprodukcję materiałów dźwiękowych z planu.
Za strategię i kreację odpowiadała Maria Kusztal (hi agencja), za obsługę klienta i zarządzanie projektem Maciej Sitek (hi agencja), za reżyserię Michał Bolland. Producent: Paweł Wieczorkowski. DoP: Cezary Stolecki. Osoby odpowiedzialne za realizację kampanii ze strony klienta: Marta Szpala, Katarzyna Oleszczyk, Patrycja Kuczera, Halina Oryl (Johnson & Johnson). Postprodukcję obrazu zrealizował Coloroffon Film.
Kampania została zrealizowana w 100 proc. w digitalu, dotarła do 13 mln użytkowników. Projekt otrzymał nominację do Effie (2021) i Golden Arrow (2021).
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
