GPD Film Studio

ANNA JUST członek zarządu
ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
ul. Św. Antoniego 8, 62-080 Swadzim
https://gpdfilmstudio.pl
OSOBA ZARZĄDZAJĄCA (LUB ZESPÓŁ)
Anna Just, członek zarządu
ROK POWSTANIA: 2011
LICZBA PRACOWNIKÓW: 65
LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2024 ROKU: 210
LICZBA PRODUKCJI W 2024 ROKU: 537
NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH
• Business Superbrands 2024
• Kreatura 2024
ZASOBY WŁASNE
GPD Film Studio to 7 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 4 tys. mkw., studio fotograficzne, nowoczesne studio dźwiękowe o powierzchni 200 mkw., garderoba i rekwizytornia z 5 tys. przedmiotów, magazyn sprzętu wideo, foto i światła, 11 stacji montażowych i 3 koloryzacyjne DaVinci Resolve – czyli wszystko, czego potrzeba do zrealizowania briefu in-house.”
MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI
4reżyserów in-house oraz współpraca z reżyserami zewnętrznymi
ZAUFALI NAM
• Lidl (26 rynków)
• Orange Polska
• The Lorenz Bahlsen Snack-World
• Rossmann
• Mlekpol
• Bricomarché
• Qemetica
• Enea
• Banki SGB
• Wix-filters
PREZENTACJA FIRMY
GPD Film Studio jest ekspertem w produkcji filmów reklamowych do wszelkich kanałów komunikacji oraz w masowej produkcji contentu foto i wideo. Dzięki własnym zasobom w postaci m.in. odpowiedniej infrastruktury, sprzętu i biura produkcyjnego w Barcelonie możemy szybko reagować zarówno na zmieniające się potrzeby klientów, jak i na optymalizację budżetów produkcyjnych.
Tym, co wyróżnia GPD Film Studio, jest fakt, że absolutnie wszystkie elementy procesu preprodukcji, produkcji i postprodukcji są realizowane pod jednym dachem. Taki model działania zapewnia nam synergię i elastyczność procesów. Serwis, który oferuje GPD, pozwala na oszczędność czasu i pieniędzy przy równoczesnym zagwarantowaniu pełnej precyzji i oczekiwanej jakości.
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2024 ROKU
TYTUŁ: „Lidl Lidl Lidl”
KLIENT: Lidl CZ
AGENCJA: GPD

Produkcja ubiegłorocznej kampanii wizerunkowej dla czeskiego Lidla to kolejna wspaniała przygoda na planie zdjęciowym. Nowy klient, wykorzystanie kilku wymagających lokacji, takich jak sklep i farma, oraz czeskojęzyczna obsada. Nie zapowiadało się łatwo, ale efekt końcowy okazał się znakomity! Dodatkowo, w kampanii wykorzystano cover utworu „Wiggle”. Wszystko zostało dopasowane tak idealnie, że kampania została wyróżniona w polskim konkursie Kreatura w kategorii dźwięk oraz otrzymała nagrodę specjalną. A czeski internet do dzisiaj chętnie dzieli się wideo z wykorzystaniem naszego coveru!

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
