Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Feelmovie

PIOTR MIKLASZEWSKI CEO / prezes zarządu / producent

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa
www.feelmovie.tv
www.facebook.com/IFeelMovie
www.vimeo.com/feelmoviemotionpictures

OSOBA ZARZĄDZAJĄCA (LUB ZESPÓŁ)

Piotr Miklaszewski – CEO/ prezes zarządu / producent
Mateusz Pietrzak – CEO / kierownik produkcji
Anna Miklaszewska – CEO / produkcja

ROK POWSTANIA: 2014

LICZBA PRACOWNIKÓW: 3 (na stałe), 15 (stała współpraca)

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2024 ROKU: 35

LICZBA PRODUKCJI W 2024 ROKU: 25

• Kaufland PL i Niemcy • DRE • Pepco • Hebe • Hochland • Orlen • Toyota 

Press

ANNA MIKLASZEWSKA CEO / produkcja

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI:

Na rynku reklamowym pracuje około 500 reżyserów. Od początku swojej działalności, czyli od 30 lat, pracowaliśmy z większością. Uważamy, że nie ma sensu zamykać się na stałą współpracę. Każdy projekt jest inny, każdy klient lubi coś innego – dlatego dobieramy konkretnych twórców pod projekt, by był realizowany przez osoby, które najlepiej czują klimat konkretnej realizacji. Taka współpraca daje najlepsze efekty wizualne.

ZAUFALI NAM

• Kaufland • T-mobile • DRE • Sarantis – Luksja • Orlen • Bricoman • Woseba • Toyota • Pepco • Volkswagen • MK Cafe • LOT i inni

Press

MATEUSZ PIETRZAK CEO / kierownik produkcji

PREZENTACJA FIRMY

Feelmovie kończy w tym roku 11 lat działalności. Przeżyło już kilka zmian osobowych. Aktualnie działa w trzyosobowej drużynie na stałe, a rozrasta się wraz z projektami na czas ich trwania, by znów wrócić do trzyosobowej wielofunkcyjnej ekipy po zakończeniu projektu.

Łącznie zrealizowaliśmy prawie 350 produkcji reklamowych.

Agencje z którymi pracowaliśmy i dla których pracujemy, to: Grey Polska; Leo Burnett; VML, Schulz / Ancymony; Kalicińscy; Kamikaze; Hand Made i inne.

Realizujemy głównie filmy reklamowe, choć doświadczenie założyciela Feelmovie - Piotra Miklaszewskiego to współdziałanie przy ponad 30 filmach fabularnych, dużej liczbie programów TV, teatrów TV oraz teledysków.

Najwierniejszym naszym klientem jest Kaufland Polska, dla którego pracujemy już dziewięć lat i realizujemy rocznie od kilku do kilkunastu filmów. Rozumiemy doskonale potrzeby i mamy już wielkie doświadczenie we wspólnych działaniach. Można powiedzieć, że rozumiemy się bez słów!

Lubimy realizować zdjęcia dla dużych marketów – mamy na koncie filmy dla Intermaché oraz wielką kampanię wizerunkową marki dla Bricomana „Znamy się” w roku 2021/22 oraz „Zmieniamy ceny na dobre” w 2025 roku.

Przez lata działalności zdobyliśmy olbrzymie doświadczenie w realizacji filmów/ujęć food’owych. Można powiedzieć, że tutaj pracujemy z najlepszymi na rynku i zawsze oddajemy najwyższej jakości dzieła.

Kolejna specjalizacja to filmy beauty. Tutaj mamy na koncie dużą serię filmów dla marek Wella, Luksja czy marki własnej kosmetyków Kauflandu – Bevoli.

Społeczne filmy realizowaliśmy dla Szlachetnej Paczki czy Fundacji Anny Dymnej – „Mimo Wszystko”. Nie boimy się wyzwań ani produkcji bez wynagrodzenia, by pomóc w szczytnych celach.

Należymy do SPR – Stowarzyszenia Producentów Reklamowych – i bierzemy czynny udział we współtworzeniu rynku reklamowego od strony produkcji filmowej.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2024 ROKU

TYTUŁ: „JESTEŚMY RAzEM”
KLIENT: ORLEN
AGENCJA: GREY WARSzAWA

Press

Strażacy z małej miejscowości pod Poznaniem, ratujący na co dzień życie ludzkie, dostają sprzęt i szkolenie od firmy Orlen. Opowiadają nam o sobie, o własnych przeżyciach i o tym, jak ważna jest dla nich służba dla drugiego człowieka. Ta wzruszająca opowieść zamyka się w minutowym filmie w reżyserii Marcina Ziębińskiego i zdjęciach Grzegorza Łosiaka. To była wielka przyjemność, móc z nimi przebywać na planie i poczuć, jak ważna dla nas wszystkich jest ich praca i służba.

Press

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.