Watchout Studio

KRZYSZTOF TEREJ ceo, producent
ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE
ul. Obserwatorów 7, 00-713 Warszawa
tel. +48 785 801 006
www.watchoutstudio.pl
www.facebook.com/WatchoutStudio
www.instagram.com/watchout_studio
OSOBA ZARZĄDZAJĄCA (LUB ZESPÓŁ)
Krzysztof Terej – CEO, producent
Adrian Włodarski – szef Działu Reklamy, producent
ROK POWSTANIA: 2007
LICZBA PRACOWNIKÓW: 21
LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2024 ROKU: 56
LICZBA PRODUKCJI W 2024 ROKU: 31
• Fortuna – „Ty jesteś bogiem!”
• Desperados – „Bierz, co chcesz, i wygrywaj, co chcesz”
• Axe – „Łapy idą w górę, a nos odlatuje”
• Akcja Demokracja – „Nie oddamy Europy!”
NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH
• Golden Drum – Bronze Drum za reżyserię: Marcin Pucyk (Axe)
• Crafty SPR Awards 2024: producent roku (zwycięstwo), dom produkcyjny roku (II wyróżnienie), montaż (Fortuna, zwycięstwo), reżyseria (Axe, II wyróżnienie), zdjęcia (Fortuna, III wyróżnienie)
• Effie 2024 – Brąz za kampanię Desperados; KTR – brązowy miecz: use of licensed/adapted Music, Editing (Fortuna)
• Orły 2025 – Nagroda Publiczności: „Kulej. Dwie strony medalu”
• FPFF Gdynia 2024 – nagroda za charakteryzację: „Kulej. Dwie strony medalu”
• Kryształowa Gwiazda ELLE – Tomasz Włosok
• Złoty Kangur – „Kulej. Dwie strony medalu”
• BNP Paribas Warsaw SerialCon 2024: najlepszy serial, najlepsza rola żeńska, najlepsza reżyseria, najlepszy scenariusz (Infamia, Netflix)
• Polski Instytut Sztuki Filmowej – najlepsza historia 20-lecia za film „Bogowie”
ZASOBY WŁASNE
Licencje filmowe.
MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI
Watchout Studio współpracuje zarówno z uznanymi twórcami reklamy, jak i obiecującymi talentami filmowymi młodego pokolenia. Dzięki otwartej formule i ścisłej kooperacji z freelancerami, studio potrafi sprawnie dostosować się do indywidualnych oczekiwań klientów i agencji, realizując produkcje w sposób kompleksowy i na najwyższym poziomie.
ZAUFALI NAM
• Żabka • Grupa Żywiec • Wedel • Axe • Rexona • ING Bank Śląski • Polpharma • Fortuna
PREZENTACJA FIRMY
Watchout Studio to jeden z najbardziej doświadczonych i wszechstronnych domów produkcyjnych w Polsce, specjalizujący się w tworzeniu filmów, seriali i kampanii reklamowych. Rok 2024 był dla studia wyjątkowo intensywny – na platformie Prime Video zadebiutował doceniony przez widzów i krytyków film „Kulej. Dwie strony medalu”, a serial „Infamia” zdobył tytuł Najlepszego Polskiego Serialu Roku podczas BNP Paribas Warsaw SerialCon. Do kin trafił też młodzieżowy hit „100 dni do matury” (koprodukcja), który przyciągnął tłumy młodych widzów. Obok sukcesów na polu fabularnym i serialowym, Watchout dynamicznie rozwija także dział reklamy – traktując go jako równorzędny filar działalności. Studio pracuje obecnie nad ekranizacją powieści „Efekt morza” Katarzyny Bondy i kolejnymi projektami, w tym dużą produkcją zaplanowaną na 2026 rok.
W centrum innowacji znajduje się nowo powołana jednostka Watchout Movie Intelligence, odpowiadająca za wdrażanie nowoczesnych technologii, w tym AI, w procesy produkcyjne. Studio niezmiennie prowadzi też Konkurs Wyobraź Sobie – inicjatywę łączącą scenarzystów z producentami, której celem jest odkrywanie najbardziej obiecujących historii do ekranizacji.
PRODUKCJE POZAREKLAMOWE
• Konkurs Wyobraź Sobie – nagrodzenie autorów najlepszych pomysłów filmowych
• Nagroda dla Producenta/ki Roku im. Piotra Woźniaka-Staraka wręczana przez Polską Gildię Producentów
• Koprodukcja filmu „100 dni do matury”, 2025 (prod. Laniakea Pictures, Ekipa Holding)
• Film „Kulej. Dwie strony medalu”, 2024
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2024 ROKU
TYTUŁ: „ŁAPY W GÓRĘ. PRZYCIĄGAJ ZAPACHEM”
KLIENT: UNILEVER/AXE
AGENCJA: 2012 AGENCY

W 2024 roku Axe zaprezentowało nową platformę komunikacyjną skierowaną do pokolenia Z, redefiniując dotychczasowy język marki. Start kampanii wsparty został eventami z cyklu Dre$$ode w Warszawie, Gdańsku i we Wrocławiu. Kampania, zrealizowana lokalnie przez 2012 Agency, była obecna w kanałach digital, social (TikTok, YouTube, Meta), trade i POS. Hasło „Łapy w górę. Przyciągaj zapachem” oraz charakterystyczne kreacje oparte na memicznych kodach wizualnych przyciągnęły uwagę młodych odbiorców. Spot został doceniony zarówno w Polsce (Crafty SPR Awards – Reżyseria – II wyróżnienie) i w Europie (Bronze Drum – reżyseria – Golden Drum).

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
