Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Papaya Films

JUSTYNA GÓRNIAK CEO

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Wiślana 8, 00-317 Warszawa
tel. +48 731 770 077
https://pl.linkedin.com/company/papaya-films
https://www.facebook.com/papayafilms
https://www.instagram.com/papaya_films/
https://papaya-films.com/

OSOBA ZARZĄDZAJĄCA (LUB ZESPÓŁ)

Kacper Sawicki – creative lead
Justyna Górniak – CEO

ROK POWSTANIA: 2006

LICZBA PRACOWNIKÓW: 135 osób (umowy o pracę oraz inne formy zatrudnienia)

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2024 ROKU: 269

LICZBA PRODUKCJI W 2024 ROKU: 186 projektów (w tym 26 na zlecenie podmiotów zagranicznych)

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH

W 2024 roku zdobyliśmy 10. tytuł Domu Produkcyjnego Roku (18 nagród, 35 nominacji). Dodatkowo: Srebro na Shots Awards EMEA 2024 oraz Gerety Award dla Marianny Klein za zdjęcia w projekcie FemFund (Papaya New Directors); Gerety’s Poland’s Production Company of the Year; Best Direction (Conero Film+ADV, Jan Dybus, SEXED); Best Casting (Conero Film+ADV, FemFund); Campaign Ad Net Zero Award, Złota Tarcza (17 Celów Festiwal Filmów Odpowiedzialnych) oraz srebrne Effie (Młode Głowy dla Papaya New Directors).

ZASOBY WŁASNE

Największy i najbardziej doświadczony zespół produkcyjny w Polsce realizujący kampanie dla klientów z całego świata oraz treści oryginalne – m.in. dla Amazon Prime i Canal+. Mamy działy in-house: People & Sustainability, Legal & IP, Communications – to tam powstają projekty pozaprodukcyjne, jak strategia zrównoważonego rozwoju (ESG). W ramach firmy działa też Roster nagradzanych twórczyń i twórców.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

W ramach naszej marki prowadzimy Papaya Roster – niezależny impresariat, który reprezentuje na rynku polskim i zagranicznym grono twórców. Ponadto posiadamy osobę zatrudnioną w roli head of talent, która odpowiada za kontakt i relacje z międzynarodowymi twórcami z całego świata.

Reżyserki i reżyserzy: Daniel Jaroszek, Filip Bartczak, Jan Dybus, Kasia Bielska, Krzysztof Kosz, Marc Raymond Wilkins, Marysia Makowska, Mateusz Miszczyński, Michał Korzewski, Monika Brodka, Piotr Matejkowski, Przemek Dzienis, Roman Valent, Samuel Bennets, Tomasz Knittel, Torbjörn Martin, Weronika Ławniczak, Wojciech Barczuk

Autorki i autorzy zdjęć: Adrian Kuciel, Barbara Kaniewska, Bartosz Nalazek, Igor Połaniewicz, Jakub Stoszek, Łukasz Łatanik, Magdalena Górka, Marianna Klein, Michał Dąbal, Nikodem Marek, Paulina Kowol, Vincent Prochoroff

Fotografki i fotografowie: Natalia Poniatowska, Kasia Bielska, Wojciech Barczuk, Łukasz Pęcak, Przemek Dzienis, Szymon Świętochowski, Daniel Jaroszek, Paula Patocka, Robert Ceranowicz, Weronika Ławniczak

Reż/Op: Michał Palikot, Szymon Dudka, Michał Grzeszczakowski

ZAUFALI NAM

• McDonald’s • Castorama • Netflix • Rossmann • ING Bank Śląski • Škoda • Play • Visa • Samsung • Carlsberg

PREZENTACJA FIRMY

Papaya Films ma już 18 lat, a 2024 rok był dla nas rekordowy pod względem obrotów. Intensywnie rozwijaliśmy tytuły oryginalne, zacieśnialiśmy współprace z platformami streamingowymi i budowaliśmy sieć międzynarodowych talentów. Zrealizowaliśmy dokument „Kuba” dla Prime Video i rozpoczęliśmy kolejne projekty oryginalne. Niezmiennie stawiamy na zrównoważony rozwój – kontynuujemy pomiary śladu węglowego. Inwestowaliśmy też w rozwój naszego zespołu, organizując warsztaty z inkluzywności, NVC, zdrowia psychicznego, program Gallupa oraz ponad 130 godzin coachingu. Kontynuujemy działania w ramach strategii ESG – w 2024 roku dołączyliśmy do Karty Różnorodności oraz rozwijaliśmy inicjatywy ESG w ramach Akademii i Okrągłego Stołu branży SAR.

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

Tytuł: Closing The Gap
Klient: Resurge International
Agencja: Ogilvy Health New York
Reżyser: Mateusz Miszczyński
Producent: Marta Spychalska
Opis realizacji: Celem kampanii jest zwiększenie świadomości o kluczowej roli pomocy chirurgicznej w krajach Globalnego Południa. Projekt zwraca uwagę, że chirurgia rekonstrukcyjna to nie tylko kwestia estetyki, ale także odzyskiwania zdrowia i godnego życia.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2024 ROKU

TYTUŁ: „PRAKTYCZNIE BEZ WYSIŁKU”
KLIENT: CLOVIN SA
AGENCJA: OK HUMAN

Press

„Jak prawidłowo załadować zmywarkę?” – to właśnie na to odwieczne pytanie odpowiada stworzona przez OK Human kampania, którą zrealizowaliśmy dla marki Dr. Prakti.

Za kamerą stanął Kuba Michalczuk, który postawił na różnorodność – zarówno w warstwie inscenizacyjnej, jak i castingowej – by pokazać, że zmywarkowe dylematy łączą ludzi niezależnie od pochodzenia czy kultury. Od wnętrza stacji kosmicznej, przez siedzibę NASA, aż po hiszpańskie studio telewizyjne – przestrzenie zbudowane w studiu pokazują prawdziwą skalę tej produkcji.

Zgadza się tu wszystko. Dopracowana scenografia, idealny dobór twórców do projektu, sound design podkreślający istotę omawianego problemu czy montaż dźwigający skalę produkcji i mnogość bohaterów. To wszystko sprawiło, że kampania zdobyła zasięg globalny, podróżując dosłownie i w przenośni po całym świecie”.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.