Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 10, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat. Firma ma tysiące klientów

W piątek firma świętowała 25-lecie istnienia (fot. materiały prasowe)

Instytut Monitorowania Mediów jest obecny na rynku od 25 lat. Jubileusz dla pracowników i partnerów firmy miał miejsce w piątek w Och-Teatrze w Warszawie.

"Zaczynaliśmy jako kilkuosobowy zespół, a dziś IMM to największa i jedyna w 100 proc. polska firma technologiczna w branży, która bada wszystkie obszary mające wpływ na medialność marek oraz projektów" – mówi prezes IMM Paweł Sanowski, cytowany w komunikacie prasowym.

Z usług IMM korzystają tysiące klientów

"Już wtedy, u progu XXI wieku, stawialiśmy na technologie, jakość pozyskiwanych danych oraz elastyczne podejście do potrzeb klientów. Dziś robimy to samo, wykorzystując w analizach AI i big data, o których 25 lat temu nikt jeszcze nie marzył" – dodaje Sanowski.

Czytaj też: Właściciel TVN podzieli się na dwie spółki. David Zaslav szefem streamingu

Firma monitoruje wszystkie typy mediów – od prasy, radia i telewizji, po media społecznościowe, podcasty i wideo w takich serwisach, jak TikTok czy YouTube.

Z usług i narzędzi IMM korzystają tysiące klientów – od globalnych korporacji, przez agencje PR, po administrację publiczną, kluby sportowe, sportowców, artystów, fundacje NGO oraz średnich i małych przedsiębiorców. Od 2008 roku IMM jest obecny także w Rumunii pod marką MediaTrust.

Własne badania IMM od ponad 20 lat

Podstawowe narzędzie – Platforma IMM – łączy wyniki z wszystkich źródeł, w tym także reklamy oraz działania sponsoringowe.

Czytaj też: TVP 3 Warszawa bez studia w Radomiu. Jego losem przejął się Marek Suski z PiS

Od ponad 20 lat IMM tworzy własne badania, takie jak: "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", "O tym się mówi" realizowany z Radiem Zet, "Top Marka" z magazynem "Press" czy ranking "Najcenniejsze kobiece marki osobiste" z "Forbes Women".

W ostatnich latach firma wdrożyła m.in. technologię rozpoznawania mowy, co usprawniło monitoring treści audio i wideo, w tym podcastów i materiałów z YouTube'a. Z kolei automatyczne rozpoznawanie logotypów umożliwiło identyfikację obecności marek w przekazach wizualnych podczas sponsorowanych wydarzeń, nawet jeśli nie były one wymienione z nazwy.

Czytaj też: Minimalna przewaga Grupy Polsat-Interia nad Grupą RAS Polska w maju. Mediapanel

(KOZ, 10.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.