Minimalna przewaga Grupy Polsat-Interia nad Grupą RAS Polska w maju. Mediapanel

Serwisy Polsatu i Interii odwiedziło 21,49 mln internautów (fot. archiwum)
W maju przewaga Grupy Polsat-Interia nad Grupą RAS Polska wyniosła 17 tys. użytkowników – wynika z badania Mediapanel.
W majowym rankingu na dwóch pierwszych miejscach znalazły się serwisy Grupy Google (28,99 mln użytkowników; wzrost o 0,15 proc. w porównaniu z kwietniem) oraz Meta Platforms (26,18 mln użytkowników; spadek o 0,01 proc.). Trzecie było Allegro z 21,86 mln użytkowników i wzrostem o 1,49 proc.
Czytaj też: Eksperci: sprzedaż Polska Press niepewna po wyborach. "Odłożono to na półkę"
Serwisy Polsatu i Interii odwiedziło 21,49 mln internautów (wzrost o 3,5 proc.), Ringier Axel Springer Polska – 21,47 mln (wzrost o 3,67 proc.), a Wirtualnej Polski – 20,15 mln (wzrost o 3,24 proc.).
Na siódmym miejscu znalazła się Grupa Whaleco, właściciel platformy sprzedażowej Temu, mając 19,7 mln użytkowników (wzrost o 4,43 proc.). Ostatnie trzy miejsca w TOP 10 przypadły Grupie WhatsApp – 18,32 mln użytkowników (wzrost o 0,62 proc.), Grupie Agora – 17,55 mln (wzrost o 5,87 proc.) oraz Grupie OLX – 16,81 mln (spadek o 0,14 proc.).
W drugiej dziesiątce znalazły się cztery grupy medialne. Na 12. miejscu była Grupa Polska Press – 15,6 mln użytkowników (wzrost o 0,5 proc.), na 15. Grupa TVN Warner Bros. Discovery – 13,86 mln (wzrost o 11,43 proc.), na 18. Grupa DGP Infor – 12,83 mln (wzrost o 12,62 proc.), a na 20. Grupa PTPW – 11,99 mln (Grupa PTPW nie była uwzględniona w top 20 w kwietniu 2025 roku).

Majowy ranking otwiera Grupa Google z 28,99 mln użytkowników (fot. materiały prasowe)
Czytaj też: Właściciel TVN podzieli się na dwie spółki. David Zaslav szefem streamingu
(PAR, 10.06.2025)
