TVP Sport nowym liderem wśród kanałów sportowych w grupie ogólnej i 16-59

Wśród widzów powyżej czwartego roku życia naziemny TVP Sport (Telewizja Polska) miał w maju średnio 0,6 proc. udziału w rynku (screen: YouTube/johny pro 2)
W maju 2025 roku najchętniej wybieranym kanałem sportowym był TVP Sport – zarówno w grupie ogólnej 4+, jak i komercyjnej 16-59.
Wśród widzów powyżej czwartego roku życia naziemny TVP Sport (Telewizja Polska) miał w maju średnio 0,6 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 0,47 proc. w porównaniu do maja zeszłego roku. Stacja pokazuje m.in. Puchar Polski w piłce nożnej i Betclic 1 Ligę.
Czytaj też: Kto straci na kryzysie – Lewandowski, Probierz, PZPN czy polska reprezentacja?
Na drugie miejsce spadł Polsat Sport 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,55 proc. udziału (spadek z 0,91 proc.; rok temu pokazywano m.in. mecze Ligi Narodów siatkarzy i siatkarek, finały piłkarskiego Pucharu Polski), a dalej był Eurosport 1 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,45 proc. (w dół z 0,74 proc.).
Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły:
- Eleven Sports 1 (Grupa Polsat Plus) – 0,26 proc. (wzrost z 0,13 proc.; stacja ponownie ma m.in. prawa do Formuły 1),
- Canal+ Sport 3 (Canal+ Polska) – 0,16 proc. (spadek z 0,2 proc.),
- Canal+ Sport 2 (Canal+ Polska) – 0,16 proc. (spadek z 0,4 proc.),
- Polsat Sport 2 (Grupa Polsat Plus) – 0,15 proc. (spadek z 0,26 proc.),
- Eurosport 2 (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,15 proc. (spadek z 0,22 proc.),
- Canal+ Sport (Canal+ Polska) – 0,1 proc. (bez zmian)
- i Canal+ Sport 5 (Canal+ Polska) – 0,1 proc. (wzrost z 0,09 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 TVP Sport uzyskał 0,57 proc. (0,4 proc. w maju 2024 roku). Polsat Sport 1 zanotował 0,37 proc. (spadek z 0,76 proc.), a Eleven Sports 1 – też 0,37 proc. (wzrost z 0,16 proc.).
Dane: Nielsen Media
Czytaj też: Netflix, Max, Prime Video, Disney+ i Polsat Box Go ze spadkami liczby odwiedzających
(MNIE, 11.06.2025)
