Dominika Gryglewicz zostaje martech business lead w Artegence

Dominika Gryglewicz w Artegence pracuje od ponad roku (fot. materiały prasowe)
Dominika Gryglewicz awansowała na stanowisko martech business lead świeżo wydzielonej jednostki biznesowej, bazującej na dotychczasowym doświadczeniu agencji w digitalu i usługach w obszarze martech.
Gryglewicz odpowiada za rozwój oferty w obszarze marketing technologies, realizację celów finansowych, budowanie i skalowanie relacji z klientami, a także rozwój usług i produktów w oparciu o dane, technologie i zrozumienie potrzeb rynku.
Czytaj też: Cezary Różycki international account managerem w Bauer Media Outdoor Poland
Jej zakres obowiązków obejmuje również współtworzenie strategii sprzedażowej, planowanie działań między zespołami oraz koordynację kluczowych projektów.
W Artegence pracuje od ponad roku. Przeszła dynamiczną ścieżkę – od roli account managerki do kluczowej funkcji na styku strategii, technologii i biznesu.
Czytaj też: Grupa Freundschaft aktualizuje swój profil i zmienia strukturę
(AMS, 11.06.2025)
