Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 11, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dominika Gryglewicz zostaje martech business lead w Artegence

Dominika Gryglewicz w Artegence pracuje od ponad roku (fot. materiały prasowe)

Dominika Gryglewicz awansowała na stanowisko martech business lead świeżo wydzielonej jednostki biznesowej, bazującej na dotychczasowym doświadczeniu agencji w digitalu i usługach w obszarze martech.

Gryglewicz odpowiada za rozwój oferty w obszarze marketing technologies, realizację celów finansowych, budowanie i skalowanie relacji z klientami, a także rozwój usług i produktów w oparciu o dane, technologie i zrozumienie potrzeb rynku.

Czytaj też: Cezary Różycki international account managerem w Bauer Media Outdoor Poland

Jej zakres obowiązków obejmuje również współtworzenie strategii sprzedażowej, planowanie działań między zespołami oraz koordynację kluczowych projektów.

W Artegence pracuje od ponad roku. Przeszła dynamiczną ścieżkę – od roli account managerki do kluczowej funkcji na styku strategii, technologii i biznesu.

Czytaj też: Grupa Freundschaft aktualizuje swój profil i zmienia strukturę

(AMS, 11.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.