Grupa Freundschaft aktualizuje swój profil i zmienia strukturę

Nowa struktura Freundschaft ma pozwalać na spójne prowadzenie złożonych projektów (fot. materiały prasowe)
Agencja Freundschaft stawia na integrację linii biznesowych i synergię ofertową (full funnel brand experience) z kompetencjami w tworzeniu multikanałowego contentu, planowaniu mediów i korzystania z danych.
Połączone zostały linie biznesowe oraz zespoły odpowiedzialne za komunikację full-funnel (kompleksowa strategia marketingowa, obejmująca wszystkie kanały i punkty styku z marką na całej ścieżce klienta) i realizację eventów. Tym samym powstał zintegrowany dział, który oferuje kompleksowe kompetencje w obszarze end-to-end brand experience.
Czytaj też: Nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców – Dariusz Maciołek prezesem
Nowa struktura ma pozwalać na spójne prowadzenie złożonych projektów, łączących strategię, kreację, planowanie mediów z pełną egzekucją, w tym customer experience. Za pełną integrację obszaru biznesowego firmy odpowiada Magdalena Korczak, chief business officer, wspólnie z zespołem business directorek: Barbarą Gajewską, Moniką Kostecką, Paulą Wojtyś-Muchą oraz Aleksandrą Sternicką, odpowiedzialną za produkcję eventów i doświadczeń konsumenckich online i offline.
W dziale kreacji, zarządzanym przez Kamila Majewskiego, chief creative officera, funkcjonuje nowo powołany content lab – zespół skoncentrowany na tworzeniu i skalowaniu contentu na różne platformy. W zespole kierowanym przez Agatę Wołkowicką, content business director, i Bartka Koja, content design director, powstają rozwiązania obejmujące produkcję multimedialną, digitalową, motion design, DTP oraz web design – z naciskiem na integrację narzędzi AI i technologii wspierających automatyzację procesów kreatywnych. Na stanowisko deputy creative directora awansował Grzech Luft, dotychczas senior digital creative, dołączając tym samym do Weroniki Zielińskiej.
"Łączymy pod jednym dachem ekspertów od komunikacji tradycyjnej i digitalowej, contentu, eventów oraz planowania mediów. Dzięki temu możemy tworzyć interdyscyplinarne zespoły, które patrzą szerzej i trafniej odpowiadają na potrzeby klientów. Nowa struktura organizacyjna pozwala nam także lepiej wykorzystywać synergię z siostrzanymi agencjami – IQS i Lifetube" – mówi Michał Banaszewski, CEO Grupy Freundschaft.
Czytaj też: Szymon Majewski wraca do reklam PKO BP. W kampanii także Bogusław Linda i Sara James
Jesienią do zespołu Freundschaft dołączyć ma nowy chief strategy & growth officer, ale jego personalia nie zostały jeszcze podane.
Grupa Freundschaft należy do holdingu Mediacap, razem z Lifetube (agencją data-driven marketingu influencerskiego) oraz IQS (agencją badawczą).
Czytaj też: Branża reklamy jest kobietą. Rozmowa z Leną Stryjewską, managing director 2012 Agency
(AMS, 10.06.2025)
