Drogeria dm uruchamia kampanię z influencerami. Głównie w internecie

Kampania będzie prowadzona głównie w internecie (fot. materiały prasowe)
Drogeria dm uruchomiła kampanię influencerską, w której prowadzi działania promujące marki własne pod hasłem "Niemiecka jakość w najlepszej cenie".
Celem kampanii jest wzmocnienie rozpoznawalności marek własnych i jak najszersze dotarcie do potencjalnych klientów dm. W działaniach bierze udział 12 influencerów, którzy na swoich profilach social media testują produkty dostępne w drogeriach dm. Są to m.in. Justyna "Juszesz" Żak, Roksana "Dietanalzie" Ptaszek oraz Oktawia "Wielzi" Ludkiewicz.
Czytaj też: UOKiK kontroluje platformy e-commerce. Zalando, Booking i Travelist zagrożone karą
Kampania obejmie działania online, w tym social media, POS, lokalne rozgłośnie radiowe oraz nośniki OOH.
Za opracowanie koncepcji kampanii odpowiadają niemiecka agencja Oddity i austriacka ReTALE, adaptacją materiałów i zakupem mediów zajęła się polska agencja Freundschaft.
(KAP, 05.09.2023)
