Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drogeria dm uruchamia kampanię z influencerami. Głównie w internecie

Kampania będzie prowadzona głównie w internecie (fot. materiały prasowe)

Drogeria dm uruchomiła kampanię influencerską, w której prowadzi działania promujące marki własne pod hasłem "Niemiecka jakość w najlepszej cenie".

Celem kampanii jest wzmocnienie rozpoznawalności marek własnych i jak najszersze dotarcie do potencjalnych klientów dm. W działaniach bierze udział 12 influencerów, którzy na swoich profilach social media testują produkty dostępne w drogeriach dm. Są to m.in. Justyna "Juszesz" Żak, Roksana "Dietanalzie" Ptaszek oraz Oktawia "Wielzi" Ludkiewicz.

Czytaj też: UOKiK kontroluje platformy e-commerce. Zalando, Booking i Travelist zagrożone karą

Kampania obejmie działania online, w tym social media, POS, lokalne rozgłośnie radiowe oraz nośniki OOH.

Za opracowanie koncepcji kampanii odpowiadają niemiecka agencja Oddity i austriacka ReTALE, adaptacją materiałów i zakupem mediów zajęła się polska agencja Freundschaft.

(KAP, 05.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.