Freundschaft realizuje pierwszą kampanię Balea na polskim rynku
Kolejna odsłona kampanii planowana jest już z nową twarzą marki Balea (fot. materiały prasowe)
Wystartowała pierwsza na polskim rynku kampania Balea, marki własnej dm Drogerie.
Komunikacja pod hasłem "Twoja nowa ulubiona marka”, której celem jest budowanie świadomości marki, to efekt rozszerzonej współpracy agencji Freundschaft i jej obecnego klienta dm Drogerie. Freundschaft odpowiada za zakup mediów do tej kampanii oraz za koncept kreatywny, realizację kampanii offline i online wraz z konkursem wyłaniającym ambasadorkę lub ambasadora Balea. Kolejna odsłona kampanii planowana jest już z nową twarzą marki.
Działania objęły przygotowanie materiałów online, w tym ponad 200 różnych formatów digital, strony internetowej, kanałów SoMe (IG, FB, TikTok), współpracę z influencerkami z kategorii beauty & care, produkcję sesji zdjęciowej i spotów, w tym animacji poklatkowych. Agencja odpowiada także za koncept kreatywny i przygotowanie materiałów POS - obecnych w sklepach dm Drogerie.
Balea ma w ofercie ponad 600 kosmetyków do pielęgnacji.
(AMS, 23.02.2024)