Grupa Freundschaft odpowiada za kampanię relaunchową serwisu Gratka.pl
Kampania wspiera premierę nowego serwisu, podkreślając jego nowoczesność oraz funkcjonalność (fot. materiały prasowe)
Grupa Freundschaft przygotowała strategię komunikacji, koncepcję kreatywną i produkcję ogólnopolskiej kampanii dla nowej wersji serwisu Gratka.pl. Kampania realizowana jest pod hasłem „Masz szczęście! Gratka sprzyja szukającym”.
Kampania podkreśla nowoczesność i funkcjonalność nowej wersji serwisu Gratka.pl, które mają ułatwić poszukiwanie nieruchomości. Na potrzeby kampanii powstały trzy spoty reklamowe. Kampania obejmuje wielokanałowe działania digitalowe.
To kolejna w tym roku (po „Idź na wybory, nie idź mu na rękę” dla Fundacji Twój Głos Jest Ważny) kampania wyprodukowana przez Freundschaft przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji.
(AMS, 29.09.2024)