Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 04, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aldi w swojej pierwszej kampanii z wykorzystaniem AI ożywia sztukę

W kampanii wykorzystano znane dzieła mistrzów malarstwa. Ożywione za pomocą technik AI obrazy mają pokazywać, jak kawa Barissimo inspiruje i pobudza do życia (screen: YouTube/ALDI Polska)

Alsdi startuje z kampanią promującą markę własną kawy Barissimo. Po raz pierwszy w historii sieci narzędzia sztucznej inteligencji stały się kluczowym elementem kampanii produktowej.

W ramach projektu "Barissimo – ożywi Twój dzień" Aldi prezentuje znane dzieła malarstwa w ożywionej formie. Koncepcja i scenariusz powstały tradycyjnie, ale animacje i muzyka zostały stworzone za pomocą narzędzi AI. Kampania została przygotowana we współpracy z warszawską agencją Freundschaft i towarzyszą jej działania POS, w tym aromamarketing oraz aktywna komunikacja w mediach społecznościowych.

Czytaj też: Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny ambasadorami marki DrWitt

W kampanii wykorzystano znane dzieła mistrzów malarstwa, w tym obrazy takie jak "Mona Lisa" i "Portret Ginevry Benci" Leonarda da Vinci, "Dziewczyna z perłą" autorstwa Johannesa Vermeera, "Portret Adama Mickiewicza na Judahu skale" Walentego Wańkowicza i "Stańczyk" Jana Matejki. Ożywione za pomocą technik AI obrazy pokazują, jak kawa Barissimo inspiruje i pobudza do życia.

Oprócz animowanych dzieł sztuki kampania obejmuje także performance, który odbędzie się 15 lutego w warszawskim Centrum Praskim Koneser. Aktor wcieli się w jedną z ożywionych postaci z dzieł malarskich, a na miejscu będzie można spróbować kawy marki Barissimo, przygotowywanej przez baristę.

Kampanię Aldi wspierają twórcy internetowi – podjęto współpracę z Katarzyną Michalik, Damianem Nowakiem, Michałem Sikorskim i twórcą kanału @ProjektMiejski.

Czytaj też: Agencja GPD wygrała przetarg Orange i zajmie się kompleksową obsługą marki

(AMS, 04.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.