Agencja GPD wygrała przetarg Orange i zajmie się kompleksową obsługą marki
Orange Polska nie komentuje tych informacji, a zwycięzca oficjalnie nie został jeszcze podany (screen: YouTube/Orange Polska)
Firma Orange Polska, która w czerwcu ruszyła z przygotowaniami do przetargu na kompleksową obsługę reklamową, zakończyła już postępowanie. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że Orange Polska nawiąże współpracę z agencją GPD.
Orange Polska nie komentuje tych informacji, a zwycięzca oficjalnie nie został jeszcze podany.
W ostatnim etapie przetargu o budżet Orange walczyły dwie agencje: GPD i Gong. Zaproszone do przetargu były też agencje: GoldenSubmarine, Leo Burnett Warszawa, Havas Creative Group i 2012 Agency, ale już wcześniej podziękowano im za udział.
Przetarg dotyczył strategiczno-kreatywnej obsługi reklamowej marki Orange. Z informacji "Presserwisu" wynika, że zwycięska agencja ma odpowiadać za całość obsługi marki Orange, która dotychczas była powierzona trzem agencjom: za obsługę marki Orange w zakresie ATL, BTL i social mediów od 2018 roku odpowiada agencja Leo Burnett (Grupa Publicis), za Orange B2B (360 i PR) - Havas Creative. Natomiast Gong zajmuje się obsługą full service Orange Flex. Agencja Ogilvy obsługuje markę Nju mobile (full service) - ale na nią trwa oddzielny przetarg.
(AMS, 30.01.2025)