Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny ambasadorami marki DrWitt
Wojciech Szczęsny pojawia się w nowej kampanii napojów izotonicznych marki pod hasłem "Be a legend" (fot. materiały prasowe)
Piłkarze FC Barcelony Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny zostali ambasadorami marki DrWitt, należącej do portfolio Grupy Maspex.
Obaj piłkarze pojawiają się w nowej kampanii napojów izotonicznych marki pod hasłem "Be a legend", w której DrWit podkreśla, że o staniu się legendą nie decyduje jeden sukces, ale jego powtarzalność i utrzymywanie się na szczycie przez lata.
Czytaj też: Orlen rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Dwuletnia umowa
Dr Krzysztof Pawiński, CEO Grupy Maspex podkreśla, że wybór wybitnych sportowców idealnie wpisuje się w przesłanie kampanii marki. "Rynek produktów funkcjonalnych dynamicznie rośnie i wspomaga trend zdrowego stylu życia. Jako lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Rumunii i w Bułgarii jesteśmy aktywni także w segmencie napojów funkcjonalnych. Rozwój marki DrWitt jest dla nas naturalnym krokiem" – wyjaśnia prezes grupy.
W portfolio DrWitt znajdują się izotoniki, elektrolity, wody witaminowe i żele energetyczne. Za współpracę ze sportowcami odpowiada agencja Arskom.
Czytaj też: Podsumowania roku i prognozy na 2025. Agencje reklamowe
(KAP, 03.02.2025)