ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 03, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orlen rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Dwuletnia umowa

Lidia Kołucka, dyrektorka wykonawcza ds. sponsoringu w Orlenie i prezes ZPRP Sławomir Szmal (fot. materiały prasowe)

Orlen i Związek Piłki Ręcznej w Polsce w ramach dwuletniej umowy (2025-2026) rozszerzą dotychczasowy zakres współpracy. Nowa formuła zakłada większy nacisk na wsparcie młodych talentów.

Umowa przewiduje także promocję marki Orlen i submarki Orlen Team podczas największych wydarzeń krajowych i międzynarodowych związanych z dyscypliną.

Czytaj też: Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny ambasadorami DrWitt

Aktywizacja najmłodszych będzie możliwa dzięki specjalnym programom realizowanym przez ZPRP na terenie całego kraju, takim jak "Gramy w Ręczną", "Ośrodki Szkolenia w Piłce Ręcznej" czy "Szkoły Mistrzostwa Sportowego ZPRP".

Celem tych inicjatyw jest propagowanie zdrowego stylu życia, aktywizacja fizyczna poprzez sport, a także umożliwienie młodym zawodnikom i zawodniczkom poszerzania wiedzy i umiejętności gry w piłkę ręczną.

Czytaj też: Podsumowania roku i prognozy na 2025. Agencje reklamowe

(MAC, 03.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.