Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 01, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Freundschaft awansuje pięciu kluczowych menedżerów. Są też odejścia

Bartek Koj, Magdalena Korczak, Weronika Zielińska, Agata Wołkowicka i Kamila Wilczek z nowymi zadaniami w Grupie Freundschaft (fot. materiały prasowe)

Grupa Freundschaft ogłasza awans pięciorga kluczowych menedżerów: Magdaleny Korczak, Agaty Wołkowickiej, Weroniki Zielińskiej, Bartka Koja i Kamili Wilczek. Będą oni pełnić strategiczne role w strukturze agencji. Piotr Hassine, Marcin Mroczek i Andrzej Błachut odchodzą.

Magdalena Korczak, dotychczas deputy managing director, związana z Grupą Freundschaft od 12 lat, obejmuje nowe w strukturach stanowisko managing director i dołącza do zarządu Freundschaft. Wraz z Anią Koszur (CEO) będzie odpowiedzialna za realizację celów biznesowych agencji, nadzór nad strategicznymi projektami, utrzymanie i rozwój relacji z klientami oraz za wdrażanie i utrzymywanie wysokich standardów jakości usług oferowanych przez Freundschaft.

Czytaj też: Siedem agencji dołącza do stowarzyszenia SAR. Jest tu już 130 podmiotów

Agata Wołkowicka, client service director, obecnie jest na stanowisku business director. Będzie kierować zespołami social mediów, technologii i usług digital, opracowując i wdrażając efektywne strategie marketingowe dla klientów. Jest również odpowiedzialna za rozwój nowych usług digitalowych opartych na generatywnej sztucznej inteligencji (AI). Wołkowicka dołączyła do Grupy Freundschaft 10 lat temu.

Weronika Zielińska, związana z Grupą Freundschaft od 12 lat, awansuje na stanowisko deputy creative director. Wcześniej pełniła rolę creative group head. Zielińska będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołami kreatywnymi pracującymi dla Grupy Polsat Plus.

Bartek Koj związany z Grupą Freundschaft od 2016 roku i pełniący rolę head of design, poszerzył zakres obowiązków. Do jego zadań należy obecnie nadzór nad całością działań design Grupy Freundschaft. Koj jest doświadczonym designerem. Jest także specjalistą w zakresie wykorzystania AI w projektowaniu, wdrażającym innowacyjne rozwiązania technologiczne i rozwijającym procesy oparte na nowych technologiach w agencji.

Czytaj też: McDonald's partnerem tegorocznej edycji Open'er Festivalu. Będzie specjalna strefa

Od końca sierpnia obecny dyrektor kreatywny Freundeschaft Marcin Mroczek i jego team partner Andrzej Błachut będą realizować się jako team kreatywny poza agencją. Mroczek w nowej roli nie będzie zarządzał zespołami kreatywnymi, ale aktywnie powróci do zawodu copywritera. Z Błachutem nadal będą tworzyć team kreatywny.

Ponadto Kamila Wilczek, dotychczas HR business partner związana z Grupą Freundschaft od dwóch lat, awansuje na stanowisko head of people and culture. Wilczek staje na czele nowo utworzonego działu, będzie odpowiedzialna za wszystkie aspekty HR zarządzania zespołem Freundschaft. Jej kluczową rolą będzie również kształtowanie i utrzymanie kultury agencyjnej, która promuje innowacyjność, zaangażowanie, kreatywność, otwartość, tolerancję i radość z pracy. Wilczek raportuje bezpośrednio do CEO agencji Anny Koszur.

– Te awanse bardzo mnie cieszą i są mi szczególnie bliskie. Pokazują, że utalentowane osoby zostają z Freundschaft długo i mogą znaleźć dla siebie ścieżkę rozwoju wewnątrz firmy. Dzięki zmianom mogę w pełni skupić się na rozwoju agencji, pracować bliżej z działem new business oraz kontynuować współpracę z kierowanym przeze mnie działem strategii. Jestem przekonana, że te awanse to nowe otwarcie i kluczowy moment dla Freundschaft – powiedziała Anna Koszur, CEO Grupy Freundschaft.

Czytaj też: Rusza kampania społeczna promująca rodzicielstwo zastępcze

Z Grupą Freundschaft i rynkiem agencyjnym żegna się obecny chief growth officer Piotr Hassine – zmienia ścieżkę kariery z reklamowej na marketingową. Jego stanowisko nie będzie ponownie obsadzane, a jego dotychczasowe obowiązki (m.in. tworzenie nowych usług, projektów itp.) wejdą w zakres zadań Anny Koszur.

Grupa Freundschaft to niezależna agencja na polskim rynku, należąca do holdingu Mediacap. Zatrudnia ponad 150 osób, tworzy całościową komunikację dla marek – od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing), online i offline experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LifeTube (grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (agencją badawczą w Polsce) oferuje kompleksowe usługi.

Czytaj też: Ochnik kończy współpracę z Klaudią El Dursi. Nieodpowiedzialne zachowanie

(AMS, 01.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.