Rusza kampania społeczna promująca rodzicielstwo zastępcze
Fundacja EY chce przybliżać ideę rodzicielstwa zastępczego. Kampania składa się z dwóch etapów (fot. materiały prasowe)
Kampania społeczna Fundacji EY „Ludzie, którzy mogą wiele zmienić” przybliżać ma ideę rodzicielstwa zastępczego – w centrum kampanii postawiono opiekunów, a nie wychowanków.
Kampania pokazuje, że rodzice zastępczy to zwykli ludzie, którzy czynią niezwykłe rzeczy dzięki swojemu zaangażowaniu i trosce. Fotograf Artur Wesołowski uwiecznił ich w codziennych sytuacjach, tworząc reportaż o rodzicach zastępczych, którzy chcą zmieniać życie młodych ludzi na lepsze. Hasła do kampanii przygotowała agencja Cięty Język.
Czytaj też: Pokazać kobiety. Świetny projekt "Olimpijki" w ramach Papaya New Directors
Kampania składa się z dwóch etapów. W czerwcu rozpoczęły się działania w mediach społecznościowych oraz tradycyjnych, a dodatkowo przewidziano wystawę prac fotograficznych oraz dystrybucję przewodnika prawnego dla rodziców zastępczych z przeglądem kluczowych przepisów. Zawiera on prawa i obowiązki opiekunów zastępczych oraz ułatwia ich interpretację, a także przedstawia przykładowe wnioski i pisma procesowe. Drugi etap kampanii planowany jest na jesień. Obejmie promocję outdoorową i zakup przestrzeni reklamowej na wiatach przystanków autobusowych i tramwajowych.
(AMS, 01.07.2024)