Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 28, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Siedem agencji dołącza do stowarzyszenia SAR. Jest tu już 130 podmiotów

SAR aktualnie ma 130 członków (fot. materiały prasowe)

Do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR dołączyło siedmiu członków. Są to: SPOT&DOT, Aponadto, Garden of Words Group, JU, monday group oraz Unique One i Space of Ad.

SPOT&DOT to niezależna agencja specjalizująca się tworzeniu komunikacji digital. Tworzy kreatywne i przemyślane strategie oraz angażujące koncepty kreatywne on/offline. Ponadto to agencja komunikacji zintegrowanej. Specjalizuje się m.in. w kampaniach efektywnościowych, zakupie mediów, tworzeniu identyfikacji wizualnej czy strategii marki, kreacji ATL, BTL i digitalu.

Garden of Words Group zajmuje się komunikacją zintegrowaną. W ramach grupy funkcjonują trzy ściśle współpracujące agencje: Great Minds - specjalizuje się w budowaniu strategii, Garden of Words - zajmuje się PR, a Fresh Think zapewnia doradztwo strategiczne dla firm i korporacji.

Agencja JU tworzy kreatywne kampanie reklamowe w digitalu. Projektując komunikację, zapewnia obsługę full service. Monday group jest jedną z największych agencji komunikacji w Polsce. Na monday group składają się marki monday comms i monday digital.

Unique One jest agencją marketingową 360 z wieloletnim doświadczeniem. Sprzedaje i buduje marki dla polskich i międzynarodowych koncernów. Space of Ad specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klientów, oferując kampanie 360 stopni, strategie rozwoju marki, rebranding oraz produkcję filmową.

W skład SAR wchodzi aktualnie 130 podmiotów.

(KAP, 28.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.