Siedem agencji dołącza do stowarzyszenia SAR. Jest tu już 130 podmiotów
SAR aktualnie ma 130 członków (fot. materiały prasowe)
Do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR dołączyło siedmiu członków. Są to: SPOT&DOT, Aponadto, Garden of Words Group, JU, monday group oraz Unique One i Space of Ad.
SPOT&DOT to niezależna agencja specjalizująca się tworzeniu komunikacji digital. Tworzy kreatywne i przemyślane strategie oraz angażujące koncepty kreatywne on/offline. Ponadto to agencja komunikacji zintegrowanej. Specjalizuje się m.in. w kampaniach efektywnościowych, zakupie mediów, tworzeniu identyfikacji wizualnej czy strategii marki, kreacji ATL, BTL i digitalu.
Garden of Words Group zajmuje się komunikacją zintegrowaną. W ramach grupy funkcjonują trzy ściśle współpracujące agencje: Great Minds - specjalizuje się w budowaniu strategii, Garden of Words - zajmuje się PR, a Fresh Think zapewnia doradztwo strategiczne dla firm i korporacji.
Agencja JU tworzy kreatywne kampanie reklamowe w digitalu. Projektując komunikację, zapewnia obsługę full service. Monday group jest jedną z największych agencji komunikacji w Polsce. Na monday group składają się marki monday comms i monday digital.
Unique One jest agencją marketingową 360 z wieloletnim doświadczeniem. Sprzedaje i buduje marki dla polskich i międzynarodowych koncernów. Space of Ad specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klientów, oferując kampanie 360 stopni, strategie rozwoju marki, rebranding oraz produkcję filmową.
W skład SAR wchodzi aktualnie 130 podmiotów.
(KAP, 28.06.2024)