SAR ogłosił listę Marketing Master 2025 - ranking liderów kreatywności, efektywności i innowacyjności
Pięciu najbardziej wszechstronnych marketerów otrzyma pierścienie Marketing Master (fot. materiały prasowe)
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło shortlistę drugiej edycji rankingu Marketing Master – zestawienia najbardziej wszechstronnych marketerów w Polsce. Znalazło się na niej 30 marek, które w minionym roku uzyskały najwyższe wyniki punktowe w trzech kluczowych konkursach branżowych organizowanych przez SAR: Effie Awards Poland, Innovation i KTR.
W zestawieniu uwzględniane są wszystkie podmioty, które zdobyły punkty w przynajmniej jednym z trzech konkursów organizowanych przez SAR. Ze względu na różne systemy ocen i skalę punktową, stosowany jest mechanizm przeliczeniowy – zwycięzca każdego konkursu otrzymuje 10 punktów (100 proc.), a wyniki pozostałych marek są przeliczane proporcjonalnie do tego poziomu.
Na liście 30 marek znalazły się: Allegro, Answear.com, Clovin, Dawtona, Decathlon, Grupa Kino Polska, Grupa Maspex, Grupa OLX, Grupa Pracuj, Health Labs Care, Igorilla, ING Bank Śląski, Kompania Piwowarska, L'Oréal, LOTTE Wedel, Mastercard, Mata, McDonald’s, Mondelēz, Nutico, Orlen, PepsiCo, BLIK, Reckitt Benckiser, Rossmann, SFM Soft, TechNovator, TS Wisła Kraków, Unilever i Żabka.
"Chcemy wyróżniać tych reklamodawców, którzy potrafią łączyć strategię z emocją, dane z intuicją i efektywność z kreatywnością. To właśnie ta kombinacja kompetencji napędza rozwój branży" – mówi cytowany w komunikacie Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Pięciu najbardziej wszechstronnych marketerów otrzyma pierścienie podczas Gali Innovation + Marketing Master, która odbędzie się 26 listopada br. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Wydarzenie zainauguruje trzydniowy cykl spotkań, którego kontynuacją będzie dwudniowa konferencja Imagination Day 2025, organizowana przez SAR w dniach 27-28 listopada.
(MS, 07.11.2025)










