McDonald's partnerem tegorocznej edycji Open'er Festivalu. Będzie specjalna strefa
Festiwal odbędzie się w dniach 3-6 lipca na terenie Portu Lotniczego Gdynia-Kosakowo (fot. materiały prasowe)
McDonald's został partnerem tegorocznej edycji Open'er Festivalu i zapowiedział uruchomienie specjalnej strefy na terenie wydarzenia.
W strefie McDonald’s pojawią się m.in. limitowane McFlurry festiwalowe, dostępne wyłącznie na wydarzeniu, oraz limitowane niespodzianki, które będą dodawane do zamówień. Przestrzeń odwiedzą także influencerzy, których marka zaprosiła do współpracy.
Czytaj też: Wojciech Skiba: Podsumowanie Cannes Lions 2024. Festiwal inny niż wszystkie poprzednie
W ramach obecności marki na Open’er Festival zaplanowano działania marketingowe obejmujące m.in. social media, influencer marketing, media online i oraz reklamę OOH. Za strategię i kreację odpowiada agencja DDB, natomiast produkcją strefy marki zajęła się Papaya Films. Planowanie i zakup mediów powierzono domu mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (dawniej Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.
Festiwal odbędzie się w dniach 3-6 lipca na terenie Portu Lotniczego Gdynia-Kosakowo.
Czytaj też: Dlaczego polskie sukcesy na Cannes Lions są dobre dla całej polskiej branży?
(KAP, 01.07.2024)