Nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców – Dariusz Maciołek prezesem

Kadencja zarządu Polskiej Organizacji Reklamodawców trwa dwa lata (fot. materiał prasowy)
Podczas walnego zgromadzenia Polskiej Organizacji Reklamodawców wybrano nowe władze. Prezesem został CMO&CXO BNP Paribas Bank Polska Dariusz Maciołek, który zastąpił Annę Dzierzędzką z PepsiCo. Stanowisko wiceprezeski objęła Aleksandra Gawlas, dyrektorka marketingu firmy Henkel.
"Przed nami intensywny czas pracy nad dalszym rozwojem POR – zarówno jeśli chodzi o liczbę zrzeszonych marketerów, jak i pogłębianie ich wpływu w organizacjach oraz na rynku. Chcemy wzmacniać kompetencje, integrować środowisko marketingowe i rozwijać współpracę z innymi organizacjami branżowymi" – stwierdził w komunikacie nowy prezes Dariusz Maciołek.
Czytaj też: Grupa Freundschaft aktualizuje swój profil i zmienia strukturę
Zarząd POR na kolejną dwuletnią kadencję tworzą również: Barbara Pijanowska-Kuras (CMO, Credit Agricole), Agnieszka Durst (dyrektorka departamentu zarządzania marką, komunikacji i zaangażowania społecznego, UNIQA), Katarzyna Piwowarczyk (country marketing manager, IKEA), Tomasz Chmielewski (head of marketing, Bolton Group) i Donata Wolińska (chief transformations & sustainability officer Poland & Baltic HUB, L’Oréal).
Dotychczasowa prezeska Polskiej Organizacji Reklamodawców Anna Dzierzędzka (CEE connections planning and media director, PepsiCo) przeszła do rady nadzorczej. W jej skład weszła również Ewa Lampart (chief marketing and communications officer, PLL LOT)
W zarządzie poprzedniej kadencji zasiadali: Aleksandra Gawlas (Henkel), Barbara Pijanowska-Kuras (Credit Agricole), Katarzyna Skrzeczyńska (H&M) i Dariusz Maciołek (BNP Paribas).
Dyrektorem zarządzającym organizacji jest Elżbieta Gorajewska, związana z branżą badawczą od 35 lat. Przez 23 lata kierowała Nielsenem w Polsce.
Czytaj też: Szymon Majewski wraca do reklam PKO BP. W kampanii także Bogusław Linda i Sara James
(MS, 10.06.2025)
