Prezenterzy RMF FM w nowej kampanii reklamowej rozgłośni. Filipek, Opyrchał, Jawor

W reklamie wystąpili prezenterzy RMF FM Mateusz Opyrchał, Paweł Jawor i Aleksandra Filipek (fot. materiały prasowe)
Do końca lipca potrwa kampania reklamowa RMF FM z udziałem prezenterów rozgłośni.
Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "RMF FM Najlepsza muzyka – daj głośniej!". Obejmują one telewizje (ogólnopolskie i tematyczne), nośniki reklamy zewnętrznej (Bauer Media Outdoor i Stroer Media) oraz internet.
Czytaj też: Radio Track: słuchalność RMF FM powyżej 30 proc.
W spocie wykorzystującym utwór "Azizam" Eda Sheerana wystąpili prezenterzy RMF FM: Aleksandra Filipek, Mateusz Opyrchał i Paweł Jawor.
Produkcję reklamy zrealizowała agencja Highnoon.pl, natomiast koncepcję kreatywną rozgłośnia przygotowała we własnym zakresie. Media zaplanowano wspólnie z agencją Mindshare.
Poprzednia kampania RMF FM odbyła się na przełomie 2024 i 2025 roku. Wystąpili w niej Sylwia Grzeszczak, Tomasz Karolak i grupa twórców internetowych Genzie.
Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że od września 2023 roku do kwietnia 2025 roku cennikowa wartość reklam RMF FM w telewizji, prasie, kinach i na outdoorze wyniosła 36,1 mln zł, a konkurencyjnego Radia Zet – 74,5 mln zł.
Czytaj też: Spadły przychody i zysk netto Radia Eska SA. Niższe przeciętne zatrudnienie
(KOZ, 11.06.2025)
