Julia Żugaj i Wojciech Kucina ambasadorami marki Garnier Fructis

Za kreację kampanii odpowiada agencja VML Poland (screen: YouTube/GarnierPolska)
Marka Garnier Fructis rozpoczęła kampanię pod hasłem "Good Hair Day", w której występują nowi ambasadorzy: influencerka Julia Żugaj oraz tancerz i performer Wojciech Kucina.
W ramach kampanii influencerzy dzielą się swoimi sposobami na utrzymanie zdrowych i mocnych włosów.
Czytaj też: Szymon Majewski wraca do reklam PKO BP. W kampanii także Bogusław Linda i Sara James
Kampania ma na celu oprócz promowania produktów przede wszystkim przypominanie o codziennej trosce o siebie – w ruchu, w biegu, w autentyczności. Marka stawia na realne historie, dynamicznych bohaterów i pozytywny przekaz: Good Hair Day to efekt świadomych wyborów, a nie przypadku.
Za kreację kampanii odpowiada agencja VML Poland, a za współpracę z ambasadorami Enyo. Kampania będzie prowadzona w dwóch falach: pierwsza w czerwcu, druga we wrześniu i potrwa do października. Reżyserem spotu jest Paweł Księżopolski.
Czytaj też: Branża reklamy jest kobietą. Rozmowa z Leną Stryjewską, managing director 2012 Agency
(KAP, 09.06.2025)
