Wydanie: PRESS 11-12/2024

Kreatywność to nie wszystko

Ze zwycięzcą AD WO/MAN w kategorii Young PABLEM DOMINGUEZEM AGREGANEM, group creative directorem w 180heartbeats + Jung v. Matt, rozmawia Kacper Peresada

Zwyciężył Pan w AD WO/MAN w kategorii Young, a jednocześnie ma Pan duże doświadczenie w reklamie – czuje się Pan wciąż młody?

Zależy od dnia. Czasem się zastanawiam, czy wciąż mam tę samą energię co kiedyś, lecz wierzę, że nadal jestem tak samo autentyczny w tym, co robię.

Jest Pan teraz wzorem do naśladowania dla młodszych twórców. Na wieść o nominacji do naszej nagrody pomyślał Pan: „Szkoda, że nie w głównej w kategorii”?

Jasne, że bardzo chciałbym wygrać w głównej kategorii. Zwłaszcza że w ostatnich latach moja pozycja w agencji uległa zmianie: pomagam młodym w nauce podstaw rzemiosła. Ale oczywiście wspaniale jest zostać wybranym przez ludzi z branży. To niesamowite – zacząć wygrywać. Postrzegam to jako krok w stronę tego, co chcę osiągnąć. Zwycięstwo dało mi przestrzeń do dalszego działania.

Trafił Pan do Polski w 2015 roku.

Zostałem stażystą dzięki międzynarodowemu programowi talentów. Rodzice przyjechali po mnie po trzymiesięcznym stażu, ale wrócili sami, bo Martin Winther, który był wtedy moim szefem, już po miesiącu zaproponował mi umowę na czas nieokreślony.

Kacper Peresada

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.