Wydanie: PRESS 11-12/2024
Uderzające podobieństwo
Tegoroczne przejęcie programów graficznych Affinity przez Canvę sprawiło, że zwiększy się presja na koncern Adobe. Na konkurencji zyskać mogą nie tylko mniejsze media i studia graficzne
Grupa programów Affinity (Photo – konkurujący z Adobe Photoshop, Affinity Designer – odpowiednik Adobe Illustrator i Affinity Publisher – zastępujący Adobe InDesign) zdobywa uznanie w branży graficznej dzięki modelowi płatności bez subskrypcji. Programy przyciągają zarówno amatorów, jak i profesjonalistów, którzy szukają alternatywy dla bardziej rozpoznawalnych, ale kosztownych rozwiązań. Firma Serif, odpowiedzialna za rozwój pakietu Affinity, zdecydowała się na podejście oparte na jednorazowej opłacie, co stanowi atut dla użytkowników zmęczonych modelem subskrypcyjnym, który stał się standardem w przypadku wielu programów graficznych.
Bartłomiej Chlabicz
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter