Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

Lemon

JAROSŁAW GAJEWSKI prezes zarządu

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa
www.lemonfilm.pl,
IG: @lemonfilm.pl,
FB:@lemonfilmstudio

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Jarosław Gajewski – prezes zarządu
Maciej Czapiewski – wiceprezes zarządu
Mariusz Kępka – head of production

ROK POWSTANIA: 1999

LICZBA PRACOWNIKÓW: 11 (plus współpracownicy)

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2023 ROKU: 62

LICZBA PRODUKCJI W 2023 ROKU: 51

Press

MACIEJ CZAPIEWSKI wiceprezes zarządu

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Mamy otwarty model współpracy z twórcami. Ważne jest dla nas, aby proponować naszym klientom reżysera, którego styl i metody pracy najlepiej odpowiadają na potrzeby danego projektu. Nie jesteśmy związani z konkretnymi nazwiskami. Oczywiście mamy swoich ulubionych twórców, do których jest nam najbliżej pod kątem estetycznym, ale każda produkcja rządzi się swoimi prawami, budżetem i wymaganiami. Bierzemy pod uwagę wszystkich dostępnych na rynku reżyserów. Z ciekawością obserwujemy i współpracujemy również z młodymi twórcami, debiutującymi na rynku komercyjnym. Ich spojrzenie bywa bardzo inspirujące, o ile oczywiście jest na to przestrzeń w projekcie i założeniach klienta. Zdarzają się sytuacje w których, to klient wskazuje, z którym reżyserem chciałby pracować, dlatego pozostajemy w tej kwestii otwarci.

ZAUFALI NAM

• OSHEE • Polpharma • Toyota • Velo Bank • Avon • Kross • Stock Polska • Żywiec Zdrój • Wedel• Ferrero • Hasco-Lek

Press

MARIUSZ KĘPKA head of production

REZENTACJA FIRMY

Wizualność to dziś forma wyrazu, która najmocniej oddziałuje na odbiorców, dlatego staramy się dostarczać najwyższej jakości materiały foto i wideo. Rozumiemy, że zdjęcia i filmy mają wspierać marki w budowaniu relacji z ich odbiorcami, a naszym zadaniem jest pośredniczyć w tym procesie. Aby to było możliwe, tworzymy przestrzeń do współpracy, gdzie obie strony czują się komfortowo i dzięki temu budujemy wieloletnie relacje. Śledząc trendy na rynku rodzimym i za granicą, zawsze proponujemy świeże, kreatywne, rozwiązania, pamiętając jednocześnie o komercyjnym przeznaczeniu materiałów, które mamy dostarczyć. Poza działaniami komercyjnymi angażujemy się w realizacje artystyczne i charytatywne, co pozwalają nam odkrywać twórców, kreujących trendy i postrzegających rzeczywistość, w nowy dla świata reklamy sposób.

Aktywnie uczestniczymy w działaniach na rzecz podniesienia standardów pracy w naszej branży – współtworzyliśmy Stowarzyszenie Producentów Reklamowych – SPR, którego jesteśmy członkiem. Od zawsze optymalizujemy procesy produkcyjne, tak aby ograniczać wpływ na środowisko.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2023 ROKU

TYTUŁ: „DZIEWCZYNA POP”
KLIENT: SONY MUSIC POLSKA/DARIA ZAWIAŁOW
PROJECT CONCEPT: NIKODEM MAREK, KAROL MARCZAK, DARIA ZAWIAŁOW, BARTEK JASIK

Press

Najbardziej ekscytującym wyzwaniem ubiegłego roku, było dla nas realizowanie teledysków dla Darii Zawiałow. Przede wszystkim, Daria jest świetną artystką, dodatkowo sama formuła klipu, daje możliwość swobodnego opowiedzenia historii obrazem, bez konieczności realizacji założeń komercyjnych, które dostarczamy na co dzień. Poza Darią, bohaterami były również ulice Nowego Jorku i krajobrazy Kalifornii więc trudno sobie wymarzyć lepszy plan zdjęciowy. Zebraliśmy utalentowaną ekipę twórców i wszyscy wiedzieliśmy, że robimy coś fajnego. Tę energię czuć w obrazku a jej wynikiem są nagrody GRAND PRIX oraz NAJLEPSZY TELEDYSK POP w konkursie PL Music Video Awards, co nas bardzo cieszy i inspiruje.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.