Twórca internetowy Książulo został ambasadorem letniej kampanii Pepsi

W ramach kampanii zaplanowano trasę „Taste of Summer Fun Tour” (fot. materiały prasowe)
Ambasadorem ogólnopolskiej kampanii „Smakuj lato po swojemu z Pepsi” został twórca internetowy Szymon Nyczke, znany jako Książulo.
Filarem kampanii Pepsi jest interaktywna mapa smaków lata dostępna online, na której użytkownicy mogą dzielić się swoimi ulubionymi letnimi aktywnościami i miejscami. Aby dodać punkt na mapie, należy wejść na specjalną stronę i uzupełnić zgłoszenie poprzez dodanie swojej propozycji wraz ze zdjęciem, lokalizacją i opisem. Po pomyślnej weryfikacji każde zgłoszenie zostanie nagrodzone kodem rabatowym na zakupy na platformie Allegro. Książulo wybierze kilka zgłoszonych miejsc i odwiedzi je w ramach swojej letniej trasy.
Czytaj też: Robert Lewandowski ambasadorem marki Boss Eyewear
W ramach kampanii zaplanowano „Taste of Summer Fun Tour”. Trasę będzie można śledzić na internetowej mapie oraz w mediach społecznościowych marki. W inicjatywę będą zaangażowani także inni influencerzy, m.in. Łukasz Trochonowicz, Zoja Skubis, Natalia Maszkowska, Natalia Sisik czy Kasia Węsierska, którzy będą informować o akcji w swoich social mediach.
Za opracowanie strategii komunikacji oraz idei kreatywnej odpowiada agencja Feeders, a za strategię mediową i zakup mediów – agencja Zenith. Działania konkursowe realizuje agencja reklamowa Avanti. Za działania samplingowo-eventowe odpowiada agencja Ewesa, a za komunikację w mediach – agencja K+PR. Kampania potrwa do końca sierpnia.
Czytaj też: Cannes Lions 2025: Srebrny Lew dla DDB Warszawa
(AMS, 17.06.2025)
