Cannes Lions 2025: Srebrny Lew dla DDB Warszawa

Na potrzeby kampanii lokal McDonald's we Wrocławiu zamienił się w wielką, interaktywną kolorowankę (screen YouTube.com/Project C)
Agencja DDB Warszawa została nagrodzona Srebrnym Lwem w globalnym konkursie kreatywności Cannes Lions 2025.
Nagroda trafiła do DDB Warszawa za projekt Burger Drwala dla McDonald's Polska pt. "Zima nabiera kolorów z Burgerem Drwala". Agencję wyróżniono w kategorii Outdoor - Ambient Outdoor.
Na potrzeby kampanii lokal McDonald's we Wrocławiu zamienił się w wielką, interaktywną kolorowankę. Tam zrealizowano spot. Jego produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, któremu powierzono również metamorfozę restauracji.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna była agencja mediowe OMD. Działania PR i influencer marketing prowadziła agencja 24/7Communication.
(AMS, 16.06.2025)
