Robert Lewandowski ambasadorem marki Boss Eyewear

Robert Lewandowski prezentuje najnowsze oprawki okularów Boss Eyewear (fot. materiały prasowe)
Piłkarz Robert Lewandowski został ambasadorem kolejnej marki - użycza swojego wizerunku Boss Eyewear w Polsce, a także w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
Partnerstwo rozpoczęło się od kampanii promującej kolekcję Boss Eyewear na sezon wiosna/lato 2025, w której piłkarz prezentuje najnowsze oprawki okularów.
Lewandowski użyczał swojego wizerunku wielu markom, m.in. Lidl, T-Mobile, 4F, Totalizator Sportowy, Gillette, RL9pro, LS Investments, Levann, Storm, Huawei, Vistula, Head & Shoulders, Coca-Cola, Philips. Oshee, G2A.COM, Zalando, DrWitt. Wystąpił także w kampaniach społecznych Narodowego Centrum Krwi i UNICEF. Ponadto figurki z jego podobizną promowały markę Lotos. Brał też udział w działaniach reklamowych marki Nike.
(AMS, 13.06.2025)
