Dwa Brązowe Lwy dla DDB Warszawa i McDonald's za projekt Burger Drwala

Na potrzeby kampanii lokal McDonald's we Wrocławiu zamienił się w wielką, interaktywną kolorowankę (screen: YouTube/Project C)
Agencja DDB Warszawa została nagrodzona dwoma Brązowymi Lwami w globalnym konkursie kreatywności Cannes Lions 2025.
Nagrody trafiły do DDB Warszawa za projekt Burger Drwala dla McDonald's Polska pt. "Zima nabiera kolorów z Burgerem Drwala". Agencję wyróżniono w kategoriach Craft i Design. To kolejna nagroda dla tej kampanii – wcześniej została nagrodzona w kategorii Outdoor – Ambient Outdoor.
Czytaj też: Cannes Lions 2025: Srebrny Lew dla DDB Warszawa
Na potrzeby kampanii lokal McDonald's we Wrocławiu zamienił się w wielką, interaktywną kolorowankę. Tam zrealizowano spot. Jego produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, któremu powierzono również metamorfozę restauracji.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna była agencja mediowa OMD. Działania PR i influencer marketing prowadziła agencja 24/7Communication.
Czytaj też: Twórca internetowy Książulo został ambasadorem letniej kampanii Pepsi
(AMS, 17.06.2025)
