Łukasz Jadczak został dyrektorem kreatywnym w agencji IQ Marketing

Łukasz Jadczak powrócił do IQ Marketing po kilkuletniej przerwie (fot. materiały prasowe)
Do zespołu IQ Marketing dołączył Łukasz Jadczak, został dyrektorem kreatywnym.
Jadczak odpowiedzialny będzie za integrację dwóch zespołów kreatywnych, działających do tej pory w IQ niezależnie.
Czytaj też: Krzysztof Mocek obejmuje stanowisko creative practice lead w dentsu Central Europe
W IQ Marketing pracował już w latach 2020-2022, ostatnio na stanowisku creative group head. Wcześniej Jadczak był w Accenture Song na stanowisku senior art director. Odpowiadał za prace m.in. dla: Roche, BMW/Mini, Philip Morris, Coca-Coli. W 2018 roku w Leicester założył agencję Most Creative Agency, która działała ponad rok.
Agencja IQ Marketing od kilku miesięcy pracuje nad rozwojem oferty. Wprowadza rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i zaawansowane programy technologiczne wspierające sprzedaż. Zmiany w firmie zapoczątkowało dołączenie do niej w marcu 2025 roku dyrektor zarządzającej Małgorzaty Potorskiej.
Czytaj też: Dwa Brązowe Lwy dla DDB Warszawa i McDonald's za projekt Burger Drwala
(AMS, 18.06.2025)
