Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 wyprzedził Interię w zestawieniu serwisów informacyjnych i publicystycznych

TVN 24 pojawił się na trzecim miejscu, wyprzedzając Interię i RMF24 (screen: YouTube/Archiwum Yegyori)

Onet, WP i TVN 24 znalazły się w maju w pierwszej trójce najczęściej odwiedzanych polskich serwisów informacyjnych i publicystycznych – wynika z badania Mediapanel. Po świątecznym kwietniu wyborczy maj przyniósł wszystkim wzrosty.

W maju 2025 roku Onet utrzymał pozycję lidera z 14,12 mln użytkowników, co oznacza wzrost o 22,8 proc. w stosunku do kwietnia. Wirtualna Polska zajęła drugie miejsce z 9,83 mln użytkowników (wzrost o 20,21 proc.), a na trzecim miejscu pojawił się TVN 24 z 8,46 mln (wzrost o 38,94 proc.).

Czytaj też: Spośród mediów Goniec.pl ma największy profil na Facebooku. Dane IMM

Pierwszą piątkę uzupełniają Interia z 8,32 mln (wzrost o 18,07 proc.) i RMF24 z 7,9 mln (wzrost o 34,26 proc.).

W pierwszej dziesiątce znalazły się również:

• Fakt – 6,28 mln użytkowników, wzrost o 18,54 proc.,
• Wyborcza – 6,12 mln, wzrost o 32,28 proc.,
• O2 – 6,06 mln, wzrost o 15,60 proc.,
• Polsat News – 5,85 mln, wzrost o 4,63 proc.,
• Goniec – 5,75 mln, wzrost o 32,79 proc.

Press

W maju wszystkie duże serwisy informacyjno-publicystyczne odnotowały wzrost liczby odwiedzających (screen: Mediapanel)

Czytaj też: Młodzi wiedzę o kraju i świecie czerpią głównie z mediów społecznościowych. Badanie CBOS

(PAR, 17.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.