TVN 24 wyprzedził Interię w zestawieniu serwisów informacyjnych i publicystycznych

TVN 24 pojawił się na trzecim miejscu, wyprzedzając Interię i RMF24 (screen: YouTube/Archiwum Yegyori)
Onet, WP i TVN 24 znalazły się w maju w pierwszej trójce najczęściej odwiedzanych polskich serwisów informacyjnych i publicystycznych – wynika z badania Mediapanel. Po świątecznym kwietniu wyborczy maj przyniósł wszystkim wzrosty.
W maju 2025 roku Onet utrzymał pozycję lidera z 14,12 mln użytkowników, co oznacza wzrost o 22,8 proc. w stosunku do kwietnia. Wirtualna Polska zajęła drugie miejsce z 9,83 mln użytkowników (wzrost o 20,21 proc.), a na trzecim miejscu pojawił się TVN 24 z 8,46 mln (wzrost o 38,94 proc.).
Czytaj też: Spośród mediów Goniec.pl ma największy profil na Facebooku. Dane IMM
Pierwszą piątkę uzupełniają Interia z 8,32 mln (wzrost o 18,07 proc.) i RMF24 z 7,9 mln (wzrost o 34,26 proc.).
W pierwszej dziesiątce znalazły się również:
• Fakt – 6,28 mln użytkowników, wzrost o 18,54 proc.,
• Wyborcza – 6,12 mln, wzrost o 32,28 proc.,
• O2 – 6,06 mln, wzrost o 15,60 proc.,
• Polsat News – 5,85 mln, wzrost o 4,63 proc.,
• Goniec – 5,75 mln, wzrost o 32,79 proc.

W maju wszystkie duże serwisy informacyjno-publicystyczne odnotowały wzrost liczby odwiedzających (screen: Mediapanel)
Czytaj też: Młodzi wiedzę o kraju i świecie czerpią głównie z mediów społecznościowych. Badanie CBOS
(PAR, 17.06.2025)
