Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał Zero zatrudnia Jachcego, internautę znanego z serwisu X. "Będzie oglądał wszystko"

Krzysztof Stanowski i Robert Mazurek poinformowali o zatrudnieniu Jachcego w Kanale Zero (screen: YouTube/Kanał Zero)

Krzysztof Stanowski i Robert Mazurek poinformowali w swoim programie, że do Kanału Zero dołącza internauta znany w sieci jako Jachcy. Stanowski podał też wyniki wyświetleń w czerwcu.

Jachcy jest znanym użytkownikiem m.in. serwisu X, gdzie ma 41,8 tys. obserwujących. Zamieszcza fragmenty telewizyjnych i internetowych programów o tematyce politycznej i komentuje, zwykle złośliwie, padające w nich wypowiedzi. Jego krytyka najczęściej dotyczy polityków obecnego obozu rządowego.

Czytaj też: Stanowski i Lis najpopularniejszymi ludźmi mediów na platformie X [TOP 30]

Z zapowiedzi wynika, że Jachcy w Kanale Zero ma zajmować się podobnymi rzeczami. "Przyjdzie do nas gość, który będzie oglądał wszystko" – zapowiedział Robert Mazurek w Kanale Zero i dodał, że Jachcego kupili "furą forsy". "Wcale nie furą" – zareagował Krzysztof Stanowski.

Stanowski w serwisie X poinformował też, że Kanał Zero w pierwszej połowie czerwca miał na YouTubie ponad 63,6 mln wyświetleń. Z podanych przez niego danych wynika, że w całym maju materiały w Kanale Zero wyświetlono prawie 177 mln razy.

Obecnie Kanał Zero ma 1,97 mln subskrybentów.

Czytaj też: TVN 24 wyprzedził Interię w zestawieniu serwisów informacyjnych i publicystycznych

(MAK, 17.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.