Agata Palmowska head of creative team w agencji Garden of Words

Bezpośrednio przed dołączeniem do Garden of Words Agata Palmowska była freelance creative directorem Hogarth (fot. materiały prasowe)
Agata Palmowska jako head of creative odpowiada za rozwój działu kreacji w digitalowej spółce Great Minds, należącej do Garden of Words Group.
Palmowska pracowała m.in. w Isobar, K2, Altavia Kamikaze, Artegence, Cheil oraz Plej. Bezpośrednio przed dołączeniem do Garden of Words była freelance creative directorem Hogarth.
Czytaj też: Agata Drzewiecka awansowała w firmie Bauer Media Outdoor Poland
Wśród marek, dla których pracowała, były: Play, Samsung, Shell, Ikea, Coca-Cola, Volkswagen, Volvo, Adidas, Microsoft i Unilever. Jej prace były doceniane na festiwalach reklamowych, m.in. KTR, Effie, Mixx Awards Europe, Golden Arrow i MP Awards.
(AMS, 17.06.2025)
