Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program "Jak to się mówi, czyli Kasia u Bralczyka" po zmianie pasma zyskał widzów w TVP 2

Cykl prowadzą filozofka Katarzyna Kasia i językoznawca profesor Jerzy Bralczyk (screen: Tvp.pl)

Średnio 228 tys. widzów do TVP 2 przyciągał w sezonie 2024/2025 program "Jak to się mówi, czyli Kasia u Bralczyka".

Cykl, który prowadzą filozofka Katarzyna Kasia i językoznawca profesor Jerzy Bralczyk, był emitowany od 8 września do 15 czerwca, najpierw w niedziele o 17.55, a od stycznia 2025 roku w niedziele po "Pytaniu na śniadanie", ok. 11.15. Emitując program, TVP 2 miał średnio 2,48 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 1,75 proc. w komercyjnej 16-59.

"Kasia u Bralczyka" powróci we wrześniu

Od początku września do końca grudnia 2024 roku "Jak to się mówi" gromadził średnio 202 tys. widzów (1,88 proc. w 4+ i 1,22 proc. w 16-59). Z kolei od początku stycznia do połowy czerwca 2025 roku program wybierało 246 tys. widzów (3,06 proc. w 4+ i 2,28 proc. 16-59). Najwięcej widzów program oglądało w styczniu – 312 tys.

Czytaj też: Wyniki oglądalności programu "Kwiatki polskie w niedzielę" w TVP Info i TVP 2

Dla porównania, w pierwszym kwartale TVP 2 miał średnio 6,3 proc. udziału w grupie 4+ i 4,6 proc. w 16-59, a np. w maju odpowiednio 5,19 proc. i 3,72 proc.

"Dr Katarzyna Kasia wraz z profesorem Jerzym Bralczykiem, znanym językoznawcą i autorytetem w dziedzinie języka polskiego, prowadzą rozmowy o poprawności językowej oraz zawiłościach frazeologii" – można przeczytać w opisie programu.

Już informowaliśmy w "Presserwisie", cykl wróci na antenę we wrześniu.

Katarzyna Kasia jest również jedną z prowadzących "Kwiatki polskie" w TVP Info.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Pełny wywiad z Katarzyną Kasią. O "Szkle Kontaktowym", wuju Bralczyku i TVP

(MNIE, 17.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.