Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

GPD Film Studio

ANNA JUST board member

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

ul. św. Antoniego 8
62-080 Swadzim
tel. +48 61 222 66 40
gpdfilmstudio.pl
instagram.com/gpd_filmstudio
facebook.com/FilmStudioGPD  

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Anna Just – board member 
Anna Błażejewska – client service director
Albert Wosiek – creative unit director

ROK POWSTANIA: 2011

LICZBA PRACOWNIKÓW: 65

Press

ANNA BŁAŻEJEWSKA client service director

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2023 ROKU: 216

LICZBA PRODUKCJI W 2023 ROKU: 540

NAGRODY W KONKURSACH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH:

• Business Superbrands 2023

ZASOBY WŁASNE

GPD Film Studio to 7 hal produkcyjnych o łącznej powierzchni 4 tys. m2, studio fotograficzne, nowoczesne studio dźwiękowe o powierzchni 200 m2, garderoba i rekwizytornia z 5 tys. przedmiotów, magazyn sprzętu wideo, foto i światła, 11 stacji montażowych i 3 kolorystyczne DaVinci Resolve – czyli wszystko, czego potrzeba do zrealizowania briefu in-house.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

4reżyserów in-house oraz współpraca z reżyserami zewnętrznymi.

ZAUFALI NAM

• Lidl (na 26 krajów)
• The Lorenz Bahlsen Snack-World
• Rossmann
• John Dog
• Mlekpol
• Lisner
• BricoMarché
• Nadler
• FoodWell (Bakalland, Delecta)

Press

ALBERT WOSIEK creative unit director

PREZENTACJA FIRMY

GPD Film Studio jest ekspertem w produkcji filmów reklamowych do wszelkich kanałów komunikacji oraz w masowej produkcji contentu foto i video. Dzięki własnym zasobom w postaci m.in. odpowiedniej infrastruktury, sprzętu i biura produkcyjnego w Barcelonie możemy szybko reagować zarówno na zmieniające się potrzeby klientów, jak i na optymalizację budżetów produkcyjnych.

To co wyróżnia GPD Film Studio to fakt, że absolutnie wszystkie elementy procesu preprodukcji, produkcji i postprodukcji są realizowane pod jednym dachem. Daje to niespotykaną na rynku synergię i elastyczność procesu. Serwis, który oferuje GPD, pozwala na oszczędność czasu i pieniędzy przy równoczesnej gwarancji kontroli nad procesem i oczekiwaną jakością.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2023 ROKU

TYTUŁ: „POMAGAMY, JAK UMIEMY”
KLIENT: ROSSMANN
AGENCJA: GPD AGENCY

Press

Realizacja dla Rossmanna była dla nas pod wieloma względami wyjątkowa i zapamiętamy ją na długo! Większość nagrań kręciliśmy w autentycznym, normalnie funkcjonującym oddziale szpitala – Kliniki Neurologii Rozwojowej i Epileptologii Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. Zdjęcia realizowaliśmy również na SOR-ze z minimalną ekipą, sprzętem kamerowym i ściśle ograniczonym czasem. Było to dla nas spore wyzwanie, ponieważ na co dzień w naszej branży jesteśmy przyzwyczajeni do lokalizacji wyłączonych na czas produkcji reklamowej. Dużym doświadczeniem była współpraca z bohaterami kampanii – nie aktorami, lecz prawdziwymi małymi pacjentami, ich rodzicami oraz personelem medycznym.

Wszystkie historie osób, dla których Klinika jest „drugim domem” i nadzieją na przyszłość, zostawiły w nas pokłady wzruszenia, podziwu i radości. Cieszymy się, że mieliśmy autentyczny wkład w coś wielkiego!

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.