Wydanie: PRESS 05-06/2019
Rośniemy wraz z klientami
Kobiety w pracy uwzględniają szersze spektrum aspektów miękkich. Ich zarządzanie jest mniej „excelowe” – mówi AD wo/MAN Roku 2018 IZABELA ALBRYCHIEWICZ, CEO GroupM w Polsce.
AD wo/MAN brzmi lepiej niż AdMan? Ma Pani już oba tytuły.
Przed rokiem 2014 nagrody trafiały tylko do mężczyzn. Byłam pierwszą kobietą, która dostała nagrodę AdMan, i wtedy okazało się, że tytuł nie jest adekwatny. Teraz jest. I fajnie.
Kobiety zarządzają lepiej od mężczyzn?
To nie jest takie oczywiste. I kobiety, i mężczyźni mogą zarządzać dobrze, ale ich styl może się różnić. Kobiety mają większe wyczucie, ich zarządzanie jest mniej „excelowe” niż w przypadku mężczyzn. My uwzględniamy szersze spektrum aspektów miękkich. Panom trochę tego brakuje. Ale są dobrzy w innych aspektach. W komitecie prezesów należących do GroupM zasiada wraz ze mną trzech mężczyzn – Kuba Kossut, Adrian Kawecki i Paweł Gala, którzy sobie świetnie radzą.
Iga Kołacz
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter